2012-05-30, 03:20
Senast redigerad av Stiicker 2012-05-30 kl. 03:24.
Senast redigerad av Stiicker 2012-05-30 kl. 03:24.
. Jag tycker man borde hålla sig borta från honom om man har möjligheten, för jag har träffat så mycket trevligare (och säkert mer kunnande) läkare än honom.
. Jag tycker man borde hålla sig borta från honom om man har möjligheten, för jag har träffat så mycket trevligare (och säkert mer kunnande) läkare än honom.
!
, men har inte fakta o orkar inte googla, men jag är 99,99% säker på det. Tänkte bara om man kan göra det samma med öppen psyk? Nån som har bättre koll? Då skulle du kunna gå runt den läkare som bara ökar din börda. Fast du behöver inte träffa denna läkaren igen, du som patient ska enligt lagen vara delaktig i din vård tillsammans med de professionella. Om det skaver mellan din läkare och dig, då ber du bara nån annan läkare och hänvisar till Patientsäkerhetslagen som få läkare & vårdpersonal har susning vad det handlar egentligen om.
på dig och vill inget annat än fixa remissen och blir av 'igeln som har huggit sig fast i deras pulsådern'
)
Du måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106