2013-02-11, 19:15
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Om en kille har solglasögon och blir nedslagen på stan får han skylla sig själv, för han såg jävligt kaxig ut.
Citera
2013-02-11, 20:56
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Om en kille har solglasögon och blir nedslagen på stan får han skylla sig själv, för han såg jävligt kaxig ut.

Det finns dom som resonerar så ja.

Det kan räcka med att man tittar lite för länge på en snubbe för att det ska smälla.
Citera
2013-02-11, 20:59
Medlem
Stiffnippless avatar
Jag har ett väldigt enkelt förslag på hur man kan minska våldtäkterna rejält i Sverige. Legalisera prostitution och inför statliga bordeller.

Fast det vill ju inte ni feminister för då kan ni inte kollektivt skuldbelägga män för alla våldtäkter som sker. Dessutom försvinner er "pussy power" eftersom sex blir världens enklaste sak att fixa även om man inte har alla de rätta attributen. Dessutom skulle få män välja relationer före singelskapet eftersom den svenska kvinnan inte har mycket mer än sex att erbjuda på den fronten
Citera
2013-02-11, 22:43
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Det finns dom som resonerar så ja.

Det kan räcka med att man tittar lite för länge på en snubbe för att det ska smälla.

Nu var det ju inte det det handlade om, utan om huruvida vi övriga tycker att det är rätt... Tycker du att man får skylla sig själv om man har "kaxiga kläder" och blir nedslagen?
Citera
2013-02-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffnipples
Jag har ett väldigt enkelt förslag på hur man kan minska våldtäkterna rejält i Sverige. Legalisera prostitution och inför statliga bordeller.

Fast det vill ju inte ni feminister för då kan ni inte kollektivt skuldbelägga män för alla våldtäkter som sker. Dessutom försvinner er "pussy power" eftersom sex blir världens enklaste sak att fixa även om man inte har alla de rätta attributen. Dessutom skulle få män välja relationer före singelskapet eftersom den svenska kvinnan inte har mycket mer än sex att erbjuda på den fronten

Och så blir det lite jobbigt om man blir arbetslös och tvingas söka jobb som prostituerad för att man anses tillräckligt kvalificerad enligt arbetsförmedlingen..
Citera
2013-02-11, 23:06
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Nu var det ju inte det det handlade om, utan om huruvida vi övriga tycker att det är rätt... Tycker du att man får skylla sig själv om man har "kaxiga kläder" och blir nedslagen?

Enligt en polisbrud jag lärde känna, när jag var i sthlm så ansåg hon att jag fick skylla mig sj om jag blev påhoppad på stan, pga att jag klädde mig i Stone Island kläder.
Citera
2013-02-11, 23:09
Medlem
jaechefs avatar
Jag kan hålla med om att det är onödigt av tjejer att klä sig alldeles för lätt MEN man ska enligt lag kunna gå naken utan att bli rörd
Citera
2013-02-11, 23:11
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaechef
Jag kan hålla med om att det är onödigt av tjejer att klä sig alldeles för lätt MEN man ska enligt lag kunna gå naken utan att bli rörd

Får man gå naken då enligt lag?
Citera
2013-02-11, 23:12
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Enligt en polisbrud jag lärde känna, när jag var i sthlm så ansåg hon att jag fick skylla mig sj om jag blev påhoppad på stan, pga att jag klädde mig i Stone Island kläder.

Tycker du att hon har rätt, eller tycker du att man ska få ha vilka kläder man vill utan att bli misshandlad pga sitt klädval?
Citera
2013-02-11, 23:13
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Tycker du att hon har rätt, eller tycker du att man ska få ha vilka kläder man vill utan att bli misshandlad pga sitt klädval?

Inte att det var rätt kanske... men att jag fick skylla mig själv

Vilket jag iof kan hålla med om.
Citera
2013-02-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Får man gå naken då enligt lag?

Nej, det räknas som hets mot folkgrupp (dock INTE upphetsning av folkgrupp..viss skillnad)
Citera
2013-02-11, 23:16
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alcachofa
Nej, det räknas som hets mot folkgrupp (dock INTE upphetsning av folkgrupp..viss skillnad)

Ironi funkar inte så bra på internet. My bad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in