• 5
  • 6
2012-05-28, 15:28
Medlem
LifeEdgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NattaLind
Haha, så jävla kul att läsa allas svar här!

Jag tillhör den skaran som folk i tråden här skulle kalla "slampa". Hmm, okej. Då kollar vi lite mer ingående här. När jag var 18 hade jag legat med runt... 35 st kanske, något sådant. Ja jag levde loppan som fan när jag var yngre men nej, jag har aldrig haft någon könssjukdom, nej har aldrig varit gravid, nej jag klädde mig inte speciellt utmanande, ja jag älskade skolan och ja jag hade riktigt bra betyg. Ja, jag var förvisso otrogen mot mina pojkvänner fram till jag var kanske... 17 något sådant, men sen växde jag upp. Jag har haft två seriösa förhållanden där jag älskat mina pojkvänner mer än allt annat, jag har studerat 3 år på universitetet och har ett fast jobb samt bor i egen lägenhet.

Sammanfattning: Bara för att hon har bagage så innebär inte det att hon kommer vara otrogen, bete sig som ett svin, är dum i huvudet. Hon är som du säger en söt, trevlig tjej som tycker om att utforska väldigt mycket. Huruvida om hon kommer vara dig trogen har snarare med hennes personlighet i att göra.

Men, känner du att du är för ung för att klara av någon annans bagage: gör slut. Men jag tycker personligen själv att det är en urbota dum anledning att dumpa någon ifall du verkligen älskar henne.

Käften slampa.
Citera
2012-05-28, 16:14
Medlem
Acceptera det eller ej. Visst ska du prata med henne om det men var försiktig med sådana tjejer. Att hon hållit på så säger lite om hennes personlighet. Men du känner henne så mycket bättre än alla oss tillsammans.

Själv hade jag inte accepterat det alls. 25st+? äcklande tanke om min tjej hållt på så. Jag hade legat med 2 tjej vid den åldern och jag var STOLT över att det inte var fler, jävla ligg hets i samhället.

"utforska", ett sådant härligt glorifierande ord i detta sammanhanget. Och innan någon feminist kommer och attackerar en med slagträn så tycker jag det inte är okej heller för killar att ligga runt.

Lycka till. Finns gott om fin fisk i sjön och du är ung fortfarande!
Citera
2012-05-28, 18:31
Medlem
Kringelkukens avatar
Hon vill ha kukar i sig, flera olika alltså!
Dumpa eller acceptera otrohet och könssjukdomar.
Citera
2012-05-30, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Det enda intressanta här är egentligen hennes anledning till att ha legat runt. Antingen har hon gjort det för att hon var sugen, eller så är det någon typ av bakomliggande neuros som är problemet. Många ligger ofta och mycket för att få bekräftelse, och kan ofta vara rätt trasiga på insidan.

Jag håller med. En mycket erfaren flickvän jag hade blev våldtagen när hon var 13, och det var starten på diverse problem och ett destruktivt sexliv under många år. Jag säger inte att alla erfarna har en sådan bakgrund, men det är onekligen så att en sådan grupp också finns.

I allmänhet tycker jag att det är riktigt onödigt att ens diskutera hur många man haft innan - vad ska det leda till för gott egentligen? Sånt kan man prata om med sina kompisar, men det känns inte som ett uppbyggligt ämne i en relation. Ovan nämnda flickvän hade noll koll på vad som var lämpliga samtalsämnen, kunde prata om sina tidigare killars stakar, och skrocka gott över hur många hon haft när vi låg i sängen innan/efter vi själva gjort det. Kändes väl sådär för mig. Så mitt tips: skitsamma vilka man haft innan, prata inte om det med varandra.
Citera
2012-05-30, 10:41
Bannlyst
Haha alltid ett gäng slampor som ska in och försöka försvara sitt beteende.
Citera
2012-05-31, 17:16
Medlem
Härlig kvinnosyn ni har. Jävla idioter. Skämmes ta mig fan.

Prata med henne om att det känns jobbigt och red ut det tillsammans.

Dina känslor är bara ren svartsjuka, du är såklart bara rädd och orolig och det är ju inget konstigt med det. Det tar lite tid men man accepterar det till slut så länge man kan prata om det och litar på varandra. Verkar härligt att du är så kär, du ska inte kasta bort det för en sån här sak!

Det är inte ovanligt att tjejer har haft sex med det antalet killar heller. Det är många fler än du tror och det betyder inte att hon är slampig. Det betyder att hon är normal.
Citera
2012-05-31, 22:53
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NattaLind
Haha, så jävla kul att läsa allas svar här!

Jag tillhör den skaran som folk i tråden här skulle kalla "slampa". Hmm, okej. Då kollar vi lite mer ingående här. När jag var 18 hade jag legat med runt... 35 st kanske, något sådant. Ja jag levde loppan som fan när jag var yngre men nej, jag har aldrig haft någon könssjukdom, nej har aldrig varit gravid, nej jag klädde mig inte speciellt utmanande, ja jag älskade skolan och ja jag hade riktigt bra betyg. Ja, jag var förvisso otrogen mot mina pojkvänner fram till jag var kanske... 17 något sådant, men sen växde jag upp. Jag har haft två seriösa förhållanden där jag älskat mina pojkvänner mer än allt annat, jag har studerat 3 år på universitetet och har ett fast jobb samt bor i egen lägenhet.

Sammanfattning: Bara för att hon har bagage så innebär inte det att hon kommer vara otrogen, bete sig som ett svin, är dum i huvudet. Hon är som du säger en söt, trevlig tjej som tycker om att utforska väldigt mycket. Huruvida om hon kommer vara dig trogen har snarare med hennes personlighet i att göra.

Men, känner du att du är för ung för att klara av någon annans bagage: gör slut. Men jag tycker personligen själv att det är en urbota dum anledning att dumpa någon ifall du verkligen älskar henne.

Det här är egentligen det enda inlägg tråden behöver. Klockrent! Spelar ingen roll vad tjejen har gjort, men är ts inte man nog att hantera det får han väl söka någon annan. Vi någorlunda säkra män fäster oss inte vid sånt här.
Citera
2012-05-31, 23:47
Medlem
swimp78s avatar
En ganska enkel regel i förhållanden är: håll dig på samma nivå.

Man ska vara på samma nivå som sin partner, annars kommer det förr eller senare skära sig

Är du själv en "mysig hemmakväll"-kille, som tar seriöst på förhållanden är mogomam osv så ska du ha en försiktig "mysig hemmakväll"-tjej som tar seriöst på förhållanden och är monogam

Är du däremot själv en lättsam partyglad och slampig kille som tar lättsamt på förhållanden och har knullat en massa kan du ha en lättsam partyglad och slampig tjej som tar lättsamt på förhållanden och har knullat en massa.

Osv.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in