2012-05-24, 18:00
Medlem
TheGurkans avatar
Hallå där, nu är det dags för mig att gråta ut på flashback.

Det är så att jag har problem med min flickvän.. Vi har varit tillsammans i två månader men varit som ett inofficiellt par i ungefär 5 månader. Grejen är att jag mår dåligt av vissa saker från hennes förflutna. Hon har varit ganska slampig om man säger så, och då menar jag att hon legat runt vääääldigt mycket (tycker jag) för sin ålder. Hon har legat med 24 pers och är 18 bast. Och dessa personer är inte bara engångsligg, utan personer som hon träffat regelbundet bara för att ligga med dem, inte alla då såklart, men jag uppfattar det som att det är ett par stycken iaf. Dessutom är det hon som tagit initiativet till allt, hon är den som varit på killarna. Jag har fått läsa hennes facebook-konversationer och det mådde jag fan dåligt av. Hur kall hon har varit osv. Nu tänker jag på det här jätteofta, hennes förflutna jagar mig och jag kan inte få ut det ur mitt huvud.

Jag känner starkare för den här tjejen än vad jag gjort för någon annan tidigare, hon är min första RIKTIGA kärlek och jag älskar henne över allt annat. Men ändå så funderar jag på om jag verkligen vill vara med en sån tjej... Jag ser i vanliga fall ner på slampiga brudar och skulle aldrig börjat träffa henne om jag visste om detta från början, men hon ger verkligen inte bilden av att vara en sån tjej. Utan nästan tvärt om, och det var därför jag började umgås med henne. För att hon var "girlfriend-material". Eller det var ju det jag trodde.

Nu har jag fastnat för henne så jävla hårt. Och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne, men jag plågas ändå av det här. Vad ska jag göra? Hur ska jag sluta tänka på hur hon varit förut? Ska jag prata med henne om det? Tror hon kommer ta illa upp då... I vanliga fall hade jag brytit med en tjej för en sån här sak, men det här är något speciellt. Hon är den jag skulle kunna dela hela mitt liv med. Behöver verkligen hjälp med det här.

Tack på förhand, och förlåt för lång post.
Citera
2012-05-24, 18:07
Medlem
crillecrilles avatar
Det du ska göra är att välja. Antingen så sväljer du din stolthet och accepterar hennes bagage, eller så lämnar du relationen för all framtid.

För övrigt så låter det som att du är rätt ung och inte har så mycket erfarenhet av långvariga förhållanden.
Citera
2012-05-24, 18:07
Medlem
Självklart ska du dumpa du horan med omedelbar verkan. Du ska även berätta för henne varför du gör det. Säg att du känner dig lurad. Ingen riktig man vill ha en smutsig tjej, detta kommer inte släppa.

Sedan är det ju viktigt med principen, en hora ska inte kunna komma och tro att en normal vettig kille vill ha henne. Har du några känslor för henne så har du lurat dig själv, en riktig man kan inte känna för en hora. Hon har lekt med och varit oärlig, inget att satsa på.
Citera
2012-05-24, 18:09
Medlem
Xendries avatar
spelar väll ingen roll hur hon var innan, det är nu och framåt som gäller. folk förändras och mognar.
Citera
2012-05-24, 18:13
Medlem
låter som en tjej jag var på g med.. mitt råd är att akta dig för dessa tjejerna, hur charmiga som helst sålange det håller men sen blir man totalt dissad. de slänger ut en totalt från sitt liv när de tröttnat.

alla är såklart olika men det är min erfarenhet av "slampiga tjejer"

lycka till!
Citera
2012-05-24, 18:15
Medlem
TheGurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det du ska göra är att välja. Antingen så sväljer du din stolthet och accepterar hennes bagage, eller så lämnar du relationen för all framtid.

För övrigt så låter det som att du är rätt ung och inte har så mycket erfarenhet av långvariga förhållanden.

Men valet är inte så lätt, och att acceptera är inte heller så lätt. Samtidigt som jag älskar henne så hatar och föraktar jag hennes "bagage" och hur hon brukade vara..
Citera
2012-05-24, 18:15
Medlem
KobeTais avatar
Hum detta kommer gnaga på dig hela tiden.
Tjejen är ung och ett fast långvarit förhållande känns inte som något att satsa på. Hon har nog inte knullat klart med random killar än. Man är inte mogen i den åldern direkt speciellt med ett sådan syn på sex. Så för ditt egna hjärtas skull så tycker jag att du skall göra slut.
Tråkigt att behöva säga så när du är så kär.
Citera
2012-05-24, 18:16
Medlem
lcdtvs avatar
haha, livslång kärlek efter 7 månader. vänta 2-3år så ska vi se om du känner likadant för henne då. drar en vild gissning på att du är under 18
Citera
2012-05-24, 18:16
Medlem
Ridgebacks avatar
Du har blivit tillsammans med en knullbuske. Grattis!
Varför lät hon dig läsa gamla konversationer för? Bad du om det?

Nej du skulle inte kunna tänka dig dela ditt liv med henne efter så kort tid. Sluta tramsa och dumpa horan innan hon är otrogen mot dig och då står du där med kuken i brevlådan och allt är ännu värre helt plötsligt.
Citera
2012-05-24, 18:17
Medlem
TheGurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xendrie
spelar väll ingen roll hur hon var innan, det är nu och framåt som gäller. folk förändras och mognar.

På det sättet tänker jag också för det mesta, eftersom hon säger att jag förändrat henne helt och blablabla, men så dyker dem här äckliga sakerna upp från hennes förflutna lite då och då. Det förstör så jävla mycket min syn på henne.
Citera
2012-05-24, 18:22
Avslutad
Lämna relationen. Det är inte värt att försöka skapa en seriös relation med byhålemadrassen. Om man vid 18 års ålder redan bytt könsvätskor med 24 olika personer så är det något som inte är helt hundra i skallen, det är en sak som är säker. Det handlar inte om att hon är en frisinnad person med aptit på livet, som jag antar att en del knäppgökar här kommer att skriva. Har man legat med två dussin karlar vid 18 års ålder så har man mentala felkopplingar. Det handlar inte om moral, det handlar om sunt förnuft.
Citera
2012-05-24, 18:25
Medlem
xDs avatar
Som någon ovanför skrev; jag tror inte hennes checklista är klar ännu. Hon kommer att vilja fylla på bagaget snart igen.

En sak till, för helskotta TS, måla aldrig röda rosor runt en brud!! Hon är endast en i mängden, det är du som är uppe i varv just nu på grund av att hon är din första kärlek.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in