2012-05-23, 12:32
Medlem
Farligmans avatar
Livet är extremt farligt. Varje dag är en risk. Man kan bli skjuten när man går på gatan. Livet handlar om att tjäna pengar säger vissa, tjänar man dom svart så är det extra mäktigt. Varför? För att det är mäktigt. Makt är allt. Livet handlar om status och makt.

Varför är livet farligt? Det tänker jag inte säga, då blir det mera farligt, och då är det illa.

Livet är som en fjäril en sommmardag. Sommaren är en farlig tid. då kan allt hända. T.ex man kan bränna sig i solen. Kom ihåg att använda solkräm.

Livet är farligt när man är hungrig och inser att det bara finns yoghurt i kylskåpet. Tur att subway finns! Väldigt bra ställe. Grillat kycklingbröst är det bästa man kan äta där. Där kan man även köpa läsk.

Chips är även viktigt för överlevnaden, utan det lever vi inte.

När insåg DU att livet är farligt?
Citera
2012-05-23, 12:41
Medlem
j1nxs avatar
Det är farligt att leva,man kan dö. Jag insåg väl att det var farligt att leva så fort jag började filosofera kring det
Citera
2012-05-23, 13:04
Medlem
det enda som är säkert är att ingen kommer att överleva
Citera
2012-05-23, 13:15
Medlem
Krafses avatar
Det är inte ett jävla dugg farligt när det är över iaf.
Citera
2012-05-23, 15:26
Medlem
Hade inte tänkt hur pass farligt livet e förrän nu asså. De e rätt sickt ändå... NWO, bush, lenins, osv... Världen är farligt hela tiden...
Citera
2012-05-23, 19:13
Medlem
Allharjarins avatar
Stor risk att jag blir skjuten på gatan här i hembygden.
De enda svartignrna vi har här är ett gäng tattarsvin.

Du har i alla fall rätt när det kommer till solen. Den saten bränner sönder min fagra vita hy och bländar mina klarblå ögon.
Citera
2012-05-23, 19:18
Medlem
svantarn88s avatar
Citat:
Livet handlar om status och makt.

Livet handlar om att leva. Att du är beroende av systemet som skapar detta problem är en annan sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in