2012-05-22, 15:38
Medlem
Ottilios avatar
Utöya offren

Vi som är intresserade av offren på utöya och självaste handlingen på ön kan diskutera detta i denna tråd.
Vad tror ni? kommer det att läcka ut hela förundersökningen på nätet t.ex. som pdf fil?
Kände ni någon på ön?
Vet ni om det finns bilder på offren på ön när polisen gör undersökning på plats?
Själv så kände jag ingen men skulle mer än gärna besöka ön och vandra runt och hedra offren.
Var gärna med och diskutera om vad ni tror om sekretess inom de rättsmedicinska rapporterna.

//OTTILIO
2012-06-21, 11:59
Medlem
MiJes avatar
Vad tycker du om de familjer och ungdomar, kvinnor och män som skriver till Breivik och tycker synd om honom och hyllar honom och de som är förälskade i honom?

Jag tycker att de borde granskas, vad är det för knäppskallar..

Kanske mer bilder på de drabbade hade fått de här knäppskallarna på andra tankar.
2012-06-21, 12:03
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottilio
Utöya offren

Vi som är intresserade av offren på utöya och självaste handlingen på ön kan diskutera detta i denna tråd.
Vad tror ni? kommer det att läcka ut hela förundersökningen på nätet t.ex. som pdf fil?
Kände ni någon på ön?
Vet ni om det finns bilder på offren på ön när polisen gör undersökning på plats?
Själv så kände jag ingen men skulle mer än gärna besöka ön och vandra runt och hedra offren.
Var gärna med och diskutera om vad ni tror om sekretess inom de rättsmedicinska rapporterna.

//OTTILIO

Jag hoppas att FUP:en kommer ut! Skulle vara en diger bunt papper!
2012-06-21, 12:05
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiJe
Vad tycker du om de familjer och ungdomar, kvinnor och män som skriver till Breivik och tycker synd om honom och hyllar honom och de som är förälskade i honom?

Jag tycker att de borde granskas, vad är det för knäppskallar..

Kanske mer bilder på de drabbade hade fått de här knäppskallarna på andra tankar.

Det där är ju ett klassiskt fenomen. T om Ted Bundy fick ju tjejer efter sig

Att man hyllar honom kan jag faktiskt däremot förstå.
2012-06-21, 15:57
Moderator
blomvattnares avatar
Det finns massor av trådar om Breivik.

Denna tråd låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in