Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-05-23, 21:23
  #37
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du menar som politiker, kändisar, idrottsmän, ja, vem fan som helst, måste göra för att inte bli uthängda som dödsknarkarnazistrasister i media för allmän kännedom, och på så vis få sina liv förstörda?

Ungefär så ja. Det du just påpekade menar jag inte är på något sätt bättre, om det var det du trodde.
Citera
2012-05-23, 21:31
  #38
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det var det första jag tänkte med när jag läste artikeln; att journalisten var tvungen att ta det väldigt försiktigt för att själv inte få en ilsken FB-mobb efter sig. Underbart
Nu kanske ni inte ska överskatta er själva. Tror ni på fullt allvar att journalister är rädda för att skriva något kontroversiellt av rädsla för att få 20 lättkränkta flashbackare efter sig?
Citera
2012-05-23, 21:36
  #39
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Naturligtvis inte en enskild användare utan ägaren utav sidan som de anmält/vill anmäla.
Forumet har inte gjort något fel. Man behöver inte anmäla en viss person eller juridisk person. Det går bra att anmäla ett brott utan att känna till förövaren. I det här fallet är det de som publicerat uppgifterna i strid mot personuppgiftslagen som i så fall begått brott. Det är polis och åklagares uppgift att ta reda på om brott begåtts och i så fall vem som gjort det. Den som skrivit uppgifterna här på Flashback kan dock simma rätt lugnt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback