Äter du 10st tabletter innan du går och lägger dig? Låter ju inte alls som en överdriven dos. Tycker inte mer än 6mg ger någon skillnad i effekt själv.
Nej, jag tar 4st 5mg. Jag vet inte vad som är överdrivet?! Ingen verkar riktigt veta det om jag ska vara ärlig..
3mg tycker jag är en lagom dos Ta en hel och se om det hjälper, om inte så ta en till.
Har provat 30mg som mest, enda bieffekten jag fick var att jag var seg halva dagen efter men jag tycker inte att jag kände mycket mer trötthet än på 5-10mg.
3mg tycker jag är en lagom dos Ta en hel och se om det hjälper, om inte så ta en till.
Har provat 30mg som mest, enda bieffekten jag fick var att jag var seg halva dagen efter men jag tycker inte att jag kände mycket mer trötthet än på 5-10mg.
3-6mg ska vara tillräckligt. 9mg max på en kväll annars kommer det inte fungera kvittar hur hög dos man tar.
Eftersom tråden mest verkar användas för medicinsk användning av melatonin så tillhör det medicin och inte droger. Använd den stora tråden där istället. (FB) Melatonin (sammanfogad tråd // Mod)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!