Köpte en dosa Grov portion i turkkiosken här om dagen då det var det enda dom hade... så nu sitter man här med "slemklumpen" och halsbrännan... i vanliga fall snusar jag white eller general... med dom är det inga problem
Jag har funderat en hel del på om mitt gula slem i halsen skulle försvinna om jag slutade snusa... Har varit hos läkare och kollat upp detta, och trots att jag fick acetylcystein för ett par år sen (stavning?) så försvann det inte... Tror ni det kan ha med snuset att göra?
Jag upplever en annan grej, när jag snusar så börjar min mage kurra och jag får samma känsla som när man är riktigt hungrid. Det är satans störigt och lite pinsamt. Men sluta vill man ju inte heller... Jag snusar Ettans lös.
Hmm, jag får samma problem utav allt snus som rinner mycket. Vissa går bra i typ 20 minuter, sedan är det som att saften kombinerat med att man inte dricker tillräckligt med vatten ger mig redigt med halsont. Ska nog prova General White som någon föreslog, även om General aldrig varit en favorit så har jag aldrig provat White, den kanske är okej.
..eller så kanske jag borde lägga av med vardagssnusandet och bara snusa när jag har en kall, god öl till hands, det är ju då som det är så fantastiskt jävla gott. :3
Jag kan känna irritation i halsen när jag har en snus inne och sitter på buss/tåg eller sitter böjd med nacken lite men oftast på tåg och buss.
Sitter och har rethosta tills jag går av 5/10 gånger
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!