• 1
  • 2
2012-05-21, 17:06
Medlem
Hej!

Jag har en filosofi angende otrohet. Jag vet det lter skumt och jag vet inte riktigt om det passar in hr, men fr mig r det en filosofi och ngot jag tnkt,grubblat p lnge s vi kr p.

Vi sger att du kommer p din flickvn ligga med en kille i din lgenhet, i din sng, i ditt hem. Du ppnar drren till sovrummet och ser dem ligga och strula, vad gr du?

Frmodligen s gr du och smackar p killen om du inte r otroligt sansad.

Hr kommer min frga in, va i helvete blir man arg p snubben hon ligger med fr? Han har inte lovat dig ngonting, han har inte lovat dig att inte vara otrogen med din flickvn, det r inte han du r tillsammans med. Det r vl tjejen som lovat att vara trogen, hon borde f skiten. Vem som tog initiativet till det hela tycker jag inte r relevant, hon har frmgan att sga nej, och han har ingen anledning till att inte sga ja.

Bertta grna, hur skulle ni gra? Delar ni denna filosofi?
Citera
2012-05-21, 17:08
Medlem
Skyishs avatar
Vet killen om att tjejen har kille s frtjnar han stryk. Om inte, s r det inte direkt hans fel. I vilket fall som helst s har den som varit otrogen gjort fel.
Citera
2012-05-21, 17:08
Medlem
Bal1s avatar
Man fr vl smacka tjejen d.
Citera
2012-05-21, 17:26
Medlem
DosSantoss avatar
Kanske fr att han inkrnktat p ditt territorium, ven om det var omedvetet. Instinkter min vn
Citera
2012-05-21, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gladast

Jag har aldrig hrt talas om en sdan filosofi. Tnker den sig att sinnefrnimmelserna r verkliga och att det kanske finns ngot empiriskt, eller?
Citera
2012-05-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Jag har aldrig hrt talas om en sdan filosofi. Tnker den sig att sinnefrnimmelserna r verkliga och att det kanske finns ngot empiriskt, eller?

Nej inte direkt faktiskt, jag grubblar ver allt. Eller ja, inspirationen kommer ofta frn mina medmnniskor som hamnar i olika sorts situationer!
Citera
2012-05-21, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bal1
Man fr vl smacka tjejen d.

Om ngon, s ja.
Citera
2012-05-21, 19:36
Medlem
qivmocs avatar
Man kan aldrig ga ngon. Spelar ingen roll vad nn lovar dig, du kan aldrig kontrollera nn.

Jag hade rligt talat inte brytt mig.
Citera
2012-05-21, 19:49
Medlem
Citat:
Hej!

Jag har en filosofi angende otrohet. Jag vet det lter skumt och jag vet inte riktigt om det passar in hr, men fr mig r det en filosofi och ngot jag tnkt,grubblat p lnge s vi kr p.

Vi sger att du kommer p din flickvn ligga med en kille i din lgenhet, i din sng, i ditt hem. Du ppnar drren till sovrummet och ser dem ligga och strula, vad gr du?

Frmodligen s gr du och smackar p killen om du inte r otroligt sansad.

Hr kommer min frga in, va i helvete blir man arg p snubben hon ligger med fr? Han har inte lovat dig ngonting, han har inte lovat dig att inte vara otrogen med din flickvn, det r inte han du r tillsammans med. Det r vl tjejen som lovat att vara trogen, hon borde f skiten. Vem som tog initiativet till det hela tycker jag inte r relevant, hon har frmgan att sga nej, och han har ingen anledning till att inte sga ja.

Shit, i mitt hem ocks?? Jag hade blivit galen. Skulle frmodligen ta en kofot och smacka skiten ur tjejen och killen hrt tills dem blder jvligt mkt, och sedan tvinga dem att slicka sitt eget blod och drefter grovhngla med blod runt munnen.
Citera
2012-05-22, 08:39
Medlem
ThisiswhoIams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Vet killen om att tjejen har kille s frtjnar han stryk. Om inte, s r det inte direkt hans fel. I vilket fall som helst s har den som varit otrogen gjort fel.
Man frgar tjejen varfr hon gjorde s kanske? Blir arg p henne, skller p henne. Visa att man r man, tjejer gillar det!
Citera
2012-05-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qivmoc
Man kan aldrig ga ngon. Spelar ingen roll vad nn lovar dig, du kan aldrig kontrollera nn.

Jag hade rligt talat inte brytt mig.

"Ett lfte r ett lfte."
Citera
2012-05-22, 17:44
Medlem
qivmocs avatar
Citat:
"Ett lfte r ett lfte."

Visst br det hllas, men man r naiv om man litar blint p lften.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in