2012-05-20, 10:56
Medlem
slevenileverns avatar
Igår vid 20:00 tiden ungefär så började polisen spärra av Sturegatan samt Järnvägsgatan.
Flertalet civilpoliser var där men också poliser med västar, stora väskor och beväpnade automatvapen.

Om man stod vid Sturegatan och ville gå ner mot Järnvägsgatan sa polisen bara: "Nej det är farligt att gå här, vi ber er ta en annan väg".

Jag har sökt runt på diverse nyhetshemsidor men kan inte hitta någon information om vad som hänt..

Det jag hörde från en annan som också var ute i området vid den här tiden sade att polisen letade efter en eller flera beväpnade män som troligtvis befann sig vid bakgården av Subway.

( http://www.hitta.se/karta?ref=start#...279&vad=subway )

Så jag undrar, är det någon som vet vad som hände igår från kl. 20:30 och framåt den kvällen?
Citera
2012-05-21, 11:38
Medlem
flazbazs avatar
Kan inte ha något att göra med antingen finnarnas hockeymatch, eller CL-finalen? Finns väl en O'Learys precis runt hörnet?

Låter kanske som lite "overkill" att kliva in med hela insatsstyrkan mot huliganer.
Citera
2012-05-21, 17:58
Medlem
slevenileverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Kan inte ha något att göra med antingen finnarnas hockeymatch, eller CL-finalen? Finns väl en O'Learys precis runt hörnet?

Låter kanske som lite "overkill" att kliva in med hela insatsstyrkan mot huliganer.

Haha ja exakt!

Känns ju som om det var något större men märkligt att det inte uppmärksammats i media..

Hoppas nån sitter inne på lite mer information, ska ändå varit en hel del som såg mer än vad jag gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in