2012-05-20, 10:41
Medlem
Jungles avatar
Pratade med en vän och han nämnde dessa tabletter och dom skulle vara nån slags barbiturat,
är det någon som testat dessa och är de värda att köpa?

Hur är ruset ? etc..
Citera
2012-05-22, 08:59
Medlem
Jungles avatar
Ingen?
Citera
2012-05-22, 11:22
Medlem
THE-OJAs avatar
Vad jag vet så är det "den gamla sortens benzo" och dessa var bra mycket giftigare än benzon. Var väl barbiturater och rödvin som fick Hendrix att hälsa hem
Citera
2012-05-22, 12:27
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Vad jag vet så är det "den gamla sortens benzo" och dessa var bra mycket giftigare än benzon. Var väl barbiturater och rödvin som fick Hendrix att hälsa hem
Jo, men så åt han ju burkvis med barbiturater varje dag, drack som ett svin till det och rökte på också... För att inte prata om allt annat han stoppade i sig. Han hade väl en hel del olika droger i sig när han dog. Framförallt var det säkert som du säger.

Till TS: Antar att du/ni fått tag i dessa utomlands någonstans? Känner inte till namnet faktiskt. Blanda dem inte med alkohol i alla fall.
Citera
2012-05-22, 23:08
Medlem
Jungles avatar
Ja från utlandet, men jag hann själv inte prova dom det är därför jag undrar om dom är nått att ha.
Citera
2012-05-23, 00:20
Medlem
undervattenfisks avatar
Jag och en polare hittade massa gamla mediciner med utgångsdatum från tidigt 70-tal och slutet av 80-talet i ett ödéhus för ett antal år sen och då fanns det bla en burk med barbiturater samt en liten plåtburk med persedeon roche som jag också tror var en barbie? men den andra burken vet jag var en barbiturat för vi la upp en tråd och frågade diverse vi inte hittade själva något om och han la upp en pdf på fass från 1978 eller nåt där den fanns med, kan kolla upp namnet vid tillfälle (tråden heter massa gamla mediciner eller likn.)

Men tyvärr var vi rätt bensade på nitrazepam och oxazepam som också fanns så ingen av oss minns ruset på något speciellt sätt , det jag minns är att det var mer skön boodyfeeling, kanske lite mer åt någon svagare opi hållet?

Tycker mest det är stenhårt att ha fått chansen och pröva barbies, marylin monroe tog livet av sig på barbiturater va? som många andra gamla kändisar.
Citera
2012-05-24, 01:10
Medlem
TomiXIIs avatar
De är inge bra.... Billiga visst men de fungerar bara första gångerna typ, sen går man snabbt upp i en dos så man går runt som ett mongo på stan.. Var själv uppe i 14st per gång 2ggr om dagen i slutet.... Man fattar då inte att man är så bäng, men andra märker det lite bättre
Citera
2012-05-24, 04:31
Medlem
Jungles avatar
OK tack det låter inget vidare, har testat någon slags barbiturat för många års sedan och jag gillade inte alls dom men kommer inte inte ihåg vad dom hette och dom var avregistrerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in