Citat:
Ursprungligen postat av wdrty
Jag är tjej och mäter hela 185-187 (nånstans där) cm över havet. Jag vet att jag ser rätt bra ut och får rätt mycket bekräftelse från killar osv, iaf de som är längre än mig. Men framför allt så vet jag att jag är en bra, smart och rolig tjej. Därför går jag alltid med bra hållning och framstår oftast som väldigt självsäker. Det är nästan aldrig några män/killar som kommenterar min längd, isåfall endast killar som är betydligt kortare. Men däremot tjejer (de som är medellånga, aldrig kortisarna) kommenterar heeela tiden min längd som något negativt, "är det inte jobbigt?" "Du kan väl inte ha klackar?" "Finns det några killar som är längre?" "synd att du är så lång annars hade du varit riktigt snygg" osv. Och jag förstår inte, varför? Jag brukar bara svara "du skulle se min pappa, han är 2 meter".
Men hursom, jag vill fråga er (framförallt ni lite länger killar). Är min längd något ni skulle se som ett problem? Skulle ni välja en mindre attraktiv kortare tjej framför en mer attraktiv som var väldigt lång? Kan va intressant att höra.
korta tjejer är gulligare, lättare att hantera i sängkammarn.. meeen, långa tjejer kan vara vackrare, sålänge dom inte är tjocka eller mulliga. hur du ser ut i ansiktet avgör helt klart.
att ingen kille säger något om din längd framför dig betyder inte att de inte säger att du är lång som en häst bakom din rygg.
sammanfattning, föredrar korta tjejer. men långa kan vara riktigt vackra och sexiga om dom tar hand om figuren.
är själv 1.85.