2005-02-27, 18:53
Medlem
Coss avatar
Ämnet kanske redan har tagits upp i den "stora" tråden, men vem orkar läsa alla 55 sidor...

Vad är det egentligen för fruntimmer dessa gossar är gifta med/hänger ihop med..?

Om jag kom på att min sambo hade deltagit i ett gangbang utan mig skulle hon åka ut ögonaböj!

Det kanske är en för hård dom, men jag kan inte låta bli att fundera på vad som skiljer dessa sambos/fruar från så kallade hockey-groupies. Inte nog med att de verkar acceptera killarnas snedsteg, de försvarar dem dessutom mer eller mindre (genom att ta telefonsamtalen från journalisterna och be dem lämna deras makar/sambos ifred).

Kan det helt enkelt vara så att damerna är mer intresserade av miljonerna killarna drar in än av att få leva i monogami med den man älskar?

Någon sitter väl på info om dessa kärleksfulla fruar/sambos kan jag tänka.
Citera
2005-02-27, 18:54
Medlem
Gudruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Ämnet kanske redan har tagits upp i den "stora" tråden, men vem orkar läsa alla 55 sidor...

Vad är det egentligen för fruntimmer dessa gossar är gifta med/hänger ihop med..?

Om jag kom på att min sambo hade deltagit i ett gangbang utan mig skulle hon åka ut ögonaböj!

Det kanske är en för hård dom, men jag kan inte låta bli att fundera på vad som skiljer dessa sambos/fruar från så kallade hockey-groupies. Inte nog med att de verkar acceptera killarnas snedsteg, de försvarar dem dessutom mer eller mindre (genom att ta telefonsamtalen från journalisterna och be dem läna deras makar/sambos ifred).

Kan det helt enkelt vara så att damerna är mer intresserade av miljonerna killarna drar in än av att få leva i monogami med den man älskar?

Min karl hade åkt ut med huvudet före
Citera
2005-02-27, 19:05
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:

Det kanske är en för hård dom, men jag kan inte låta bli att fundera på vad som skiljer dessa sambos/fruar från så kallade hockey-groupies. Inte nog med att de verkar acceptera killarnas snedsteg, de försvarar dem dessutom mer eller mindre (genom att ta telefonsamtalen från journalisterna och be dem lämna deras makar/sambos ifred).

Vad får dig att tro att deras fruar inte påbörjat skilsmässoförhandlingarna ?
Att dom ber journalist-gamarna dra åt helvete, hade jag också gjort.
Citera
2005-02-27, 19:36
Bannlyst
de flesta har väl själva varit hockeyhoror en gång i tiden. så de kan branschen
Citera
2005-02-27, 20:14
Bannlyst
Eller så har de varit så naiva och trott på deras pojkvänner som säkert tutat i de: "Nej, det var inte jag, det var de två andra som höll på med henne... jag bara stod och höll vakt"
Citera
2005-02-27, 21:12
Medlem
TageTs avatar
De väntar på NHL säsongen när de är tebaks i USA så
går dom till advokat och säger "I want half"
Citera
2005-02-27, 21:18
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageT
De väntar på NHL säsongen när de är tebaks i USA så
går dom till advokat och säger "I want half"
He he, Eddie Murphy fick ett ord i debatten
Citera
2005-02-27, 21:38
Medlem
sifakas avatar
Citat:

Håller helt med, fruarna kanske inte nödvändigtvis behöver ta ut skilsmässa pga detta men det verkar ju inte ens som om de har ställt killarna till svars på allvar. Det verkar som om fruarna inte är specielllt överaskade utan mer resignerade och vana, alt. att de inte bryr sig (pga av stålarna eller annan orsak) Menlösa brudar som säkert resonerar: "ja, men X kan ju inte behärska sej när en annan kvinna bjuder ut sej, det vet man ju hur karlar är"
Citera
2005-02-27, 22:28
Medlem
Kniv-Kutts avatar
Jag kan säga så mycket att en av killarna fick reda på att han skulle bli far två veckor innan allt hände iaf så det kanske har nåt med det att göra att HANS fru väljer att inte lämna honom...
Citera
2005-02-27, 22:38
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Kutt
Jag kan säga så mycket att en av killarna fick reda på att han skulle bli far två veckor innan allt hände iaf så det kanske har nåt med det att göra att HANS fru väljer att inte lämna honom...
Då kan man ju snarare fråga sej varför han överhuvudtaget medverkade i det hela. Och varför hans fru inte är mer förbannad på honom.
Citera
2005-02-27, 22:45
Medlem
Kniv-Kutts avatar
Citat:
Då kan man ju snarare fråga sej varför han överhuvudtaget medverkade i det hela. Och varför hans fru inte är mer förbannad på honom.

Ja det kan man verkligen fråga sig. Men hur vet du att deras fruar inte är "förbannade" på killarna?
Citera
2005-02-27, 23:11
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Kutt
Ja det kan man verkligen fråga sig. Men hur vet du att deras fruar inte är "förbannade" på killarna?
Jag antar att den du talade om var läskdrickaren som skrivit ett öppet brev om att hans sambo är hans största stöd i den har härvan. Samma
sambo som även sa till journalister nåt i stil med att "Kristian mår så dåligt nu, ni måste lämna honom ifred" Undrar hur hon själv mådde.

OK, jag fattar att man inte berättar hur man mår för kvällstidningsjournalister, men intrycket man får av det man läser om de inblandade är ändå att fruarna verkar vara extremt toleranta och att det verkar som att de inte har reagerat nämnvärt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in