2005-02-27, 23:51
Medlem
Kniv-Kutts avatar
Det är inte han jag pratar om.
Ja det är ju sant som du säger men jag vet att iaf några inte mår speciellt bra och inte är speciellt stolta över vad deras familjemedlem gjort. Sen vet jag inte hur fruarna reagerat på detta alls, jag förväntar mig inte att dom ska gå ut i tidningarna och berätta hur mycket dom hatar deras män och bli ännu mer förnedrade än vad dom redan blivit.

Men sorgligt nog så kommer vi nog aldrig få veta vad deras fruar egentligen tycker om allt det här.

EDIT: Vad har det egentligen stått om fruarna i tidningarna? Har det stått något alls?
Citera
2005-02-28, 01:38
Medlem
Afonsos avatar
Har alla tre idioterna fru/flickvän?
Citera
2005-02-28, 01:47
Medlem
M2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Har alla tre idioterna fru/flickvän?
Ja. Eller, bäst att tillägga för säkerhets skull, hade iaf vid tillfället ifråga, det kan ju ändra sig.
Citera
2005-02-28, 06:14
Medlem
Dom kanske hade öppna förhållanden, något jag är förtjust i men som är svårt att få igenom enligt egen erfarenhet.
Citera
2005-02-28, 07:07
Medlem
danbanans avatar
Kan man som fru förlåta något sånt här??
Och barn ska dem tydligen ha också....

Hade jag vart en av hockeyspelarna i det här läget hade jag grävt ner mig o skämts ögonen ur mig i sisådär 10 år.
Citera
2005-02-28, 07:14
Medlem
sifakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Kutt
Det är inte han jag pratar om.
Vem, vem? *nyfiken*
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv-Kutt
EDIT: Vad har det egentligen stått om fruarna i tidningarna? Har det stått något alls?
Tja, det stod ju i Expressen i lördags ang. Liljas nya kontrakt: "Lilja fick glädjebeskedet av sin fru: Du kan skriva på nu" Plus att han tyckte det skulle bli lättare när hans fru kom ner till Schweiz. Han hade fått en vecka att prata med familjen osv. Det låter ju i mina öron som om hon är väldigt förstående och förlåtande.
Citera
2005-02-28, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan
Kan man som fru förlåta något sånt här??

Jadå annars skulle väl ännu fler än 50% av äktenskap spricka. Sen vet vi ju inte om dom hade en öppen syn på sex heller som jag önskar man kan ha i ett förhållande.
Citera
2005-02-28, 13:32
Medlem
Kniv-Kutts avatar
Citat:
Vem, vem? *nyfiken*

Jag vet att säger man A, ska man säga B. Men jag vet inte om jag vågar, vet aldrig vem som läser här. Finns ju iofs bara två att välja på
Citera
2005-02-28, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cos
Ämnet kanske redan har tagits upp i den "stora" tråden, men vem orkar läsa alla 55 sidor...

Vad är det egentligen för fruntimmer dessa gossar är gifta med/hänger ihop med..?

Om jag kom på att min sambo hade deltagit i ett gangbang utan mig skulle hon åka ut ögonaböj!
Det är ju skillnad på manlig och kvinnlig otrohet.. Det är inte så farligt om en man gör nåt sånt och även mer förståeligt. Fruarna är säkert nöjda över att bli älskade och placerade på piedestal. Det var bara sex.

Men omvänt så finns det knappt några män som kan tänka sig att vara tillsammans med ett luder/f d prostituerad.
Citera
2005-02-28, 16:40
Medlem
Zildijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Det är ju skillnad på manlig och kvinnlig otrohet.. Det är inte så farligt om en man gör nåt sånt och även mer förståeligt. Fruarna är säkert nöjda över att bli älskade och placerade på piedestal. Det var bara sex.

Men omvänt så finns det knappt några män som kan tänka sig att vara tillsammans med ett luder/f d prostituerad.

Vad heter planeten du kommer ifrån?
Citera
2005-02-28, 17:51
Bannlyst
Var det inte någon kvinnlig författare som sa "kvinnor är från Venus...".

Får också säga att jag nu talade om hockeyfruar, fotbollsfruar och försörjda fruar i allmänhet. Hockeyspelarna hade garanterat inte kommit undan lika lätt på hemmafronten om honan hade haft en annan bakgrund.

Men den andra delen gäller givetvis i allmänhet.
Citera
2005-02-28, 17:58
Medlem
Thoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Var det inte någon kvinnlig författare som sa "kvinnor är från Venus...".

Får också säga att jag nu talade om hockeyfruar, fotbollsfruar och försörjda fruar i allmänhet. Hockeyspelarna hade garanterat inte kommit undan lika lätt på hemmafronten om honan hade haft en annan bakgrund.

Men den andra delen gäller givetvis i allmänhet.

Så enligt ditt sätt att se det så har hemmafruar sålt sig till sin man???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in