Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-27, 18:44
  #577
Medlem
Uppåt denna vecka för serien:

"Arrow‘s Canary/Huntress face-off drew 2.57 million total viewers and a 0.9 demo rating on Wednesday night, up 6 percent and a tenth week-to-week."
Citera
2014-03-27, 18:58
  #578
Medlem
rockstarkillas avatar
That chin! http://gyazo.com/4de12f892f07239c0bca0273153bb23a
http://gyazo.com/369485bf6413fede855dd6b7d39a17de , blir alltid så distraherad av den.
Citera
2014-03-27, 20:06
  #579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockstarkilla
That chin! http://gyazo.com/4de12f892f07239c0bca0273153bb23a
http://gyazo.com/369485bf6413fede855dd6b7d39a17de , blir alltid så distraherad av den.

hon som spelar syrran Laurel har ju dessutom gjort ett hakimplantat mellan säsong 1 och 2. Fult blev det också. Lite komiskt.

Stör mig för övrigt som fan på att folk inte känner igen alla under deras "masker". Som att laurel kan sitta med sin syrra en halvmeter framför sig och inte känna igen henne pga en ögonbindel
__________________
Senast redigerad av Micke_hs 2014-03-27 kl. 20:11.
Citera
2014-03-27, 20:45
  #580
Medlem
Jeered575s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Uppåt denna vecka för serien:

"Arrow‘s Canary/Huntress face-off drew 2.57 million total viewers and a 0.9 demo rating on Wednesday night, up 6 percent and a tenth week-to-week."

Grymt avsnitt ännu en gång!
Kommer att bli en grym avslutning av säsongen
Citera
2014-03-27, 22:02
  #581
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
hon som spelar syrran Laurel har ju dessutom gjort ett hakimplantat mellan säsong 1 och 2. Fult blev det också. Lite komiskt.

Stör mig för övrigt som fan på att folk inte känner igen alla under deras "masker". Som att laurel kan sitta med sin syrra en halvmeter framför sig och inte känna igen henne pga en ögonbindel

Jag jag stör mig också lite på att dom aldrig blir igenkända. Dock kan jag förstå varför Laurel inte såg att det var Sarah. Hon har en annan hårfärg, ändrat rösten plus masken.

Dock att ingen kan se att Oliver är The Arrow. Han visar ju liksom halva ansiktet. Plus att även om han har röstförvrängaren på så tycker jag att någon som känner honom väl, typ Laurel borde höra att det är han. Han pratar liksom på ett speciellt sätt, låter nästan lite som om att han går runt och är full hela tiden och det tar inte röstförvrängaren bort.
Citera
2014-03-28, 12:27
  #582
Medlem
rockstarkillas avatar
[quote=Micke_hs]hon som spelar syrran Laurel har ju dessutom gjort ett hakimplantat mellan säsong 1 och 2. Fult blev det också. Lite komiskt.

Stör mig för övrigt som fan på att folk inte känner igen alla under deras
Citera
2014-03-28, 13:43
  #583
Medlem
Lothbroks avatar
[quote=rockstarkilla|48134709]
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
hon som spelar syrran Laurel har ju dessutom gjort ett hakimplantat mellan säsong 1 och 2. Fult blev det också. Lite komiskt.

Stör mig för övrigt som fan på att folk inte känner igen alla under deras


eller hur. Känns fel varje gång när Oliver och Sara är under sina masker och Laurel har inte den minsta aning vilka det kan vara
Citera
2014-04-03, 18:33
  #584
Medlem
" Arrow (2.34 mil/0.8) shed some eyeballs and dipped a tenth in the demo."


Konstigt att serien tappar nu när säsongen närmar sig sitt slut och allt dras till sin spets, hoppas på en uppsving i kommande
Citera
2014-04-03, 19:36
  #585
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
" Arrow (2.34 mil/0.8) shed some eyeballs and dipped a tenth in the demo."


Konstigt att serien tappar nu när säsongen närmar sig sitt slut och allt dras till sin spets, hoppas på en uppsving i kommande
För mycket uppehåll

Nästa avsnitt om 2 veckor så kan nog hända att folk helt enkelt glömmer av.
Citera
2014-04-03, 19:56
  #586
Medlem
Wosps avatar
Synd att det är uppehåll nästa vecka...
Tror ni att Laurel trodde på Slade? Tror ni att hon kommer att konfrontera Oliver eller tror ni att hon kommer att tro att han ljög eller bara hittade på och sen säga det till Oliver som såklart bara kommer att skratta bort det...

Eller tror ni att hon kommer att överväga att använda den informationen för att få sin far frigiven?
Det känns verkligen som om att Slade har utarbetat en plan för att förstöra Olivers liv så mycket som möjligt innan han dödar honom.

Vad mer för otyg kan han tänkas komma på?
Och hur visste han ens att Malcolm Merlyn var Theas far? Samarbetar dom?
Citera
2014-04-03, 20:01
  #587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Synd att det är uppehåll nästa vecka...
Tror ni att Laurel trodde på Slade? Tror ni att hon kommer att konfrontera Oliver eller tror ni att hon kommer att tro att han ljög eller bara hittade på och sen säga det till Oliver som såklart bara kommer att skratta bort det...

Eller tror ni att hon kommer att överväga att använda den informationen för att få sin far frigiven?
Det känns verkligen som om att Slade har utarbetat en plan för att förstöra Olivers liv så mycket som möjligt innan han dödar honom.

Vad mer för otyg kan han tänkas komma på?
Och hur visste han ens att Malcolm Merlyn var Theas far? Samarbetar dom?


Laurel är inte dum , även om hon verkar ibland , så hon kommer säkert lägga en del tanke bakom vad Slade sa och konfrontera Oliver skulle jag tro

Angående Thea, kan vara så att han och Malcolm har något ihop eller så har han luskat reda det på annat vis, kanske får reda på mer senare

Känns som det kommer bli en otrevlig resa fram till säsongsavslutningen för Oliver
Citera
2014-04-04, 01:52
  #588
Medlem
Är det uppehåll IGEN? Vad i helvete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback