2012-06-07, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvand
Är det patetiskt att tycka att man inte ska sno andras grejer? Att köra påverkad? Du är patetisk, väx upp.

V.i.f och hoppas du lärde dig något
Jag har aldrig sagt att jag tycker attdet är okej att köra påverkad då jag förlorade min lillebror pga en påverkad förare, men att enbart dömma ut en människa för detta är inte rätt. Alla människor har gjort misstag och tyvärr vart det här hans sista. Men att sitta och smutskasta människor som ni inte känner pga det ni läst är vell rett lågt?!
Citera
2012-06-07, 19:49
Medlem
shutthefuckups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeBic
Vi som kände mannen kommer minnas den han var och sakna honom oavsett vad n andra patetiska människor har att tycka till om! Småbarn utan en inblick i samhället och bara en dator för att uttrycka sitt tyck och tänk. Pröva att gå ut och se hur dagens samhälle ser ut nån gång innan ni har åsikter
det slår aldrig fel. så fort en kriminell trillar av pinn står hyllningskörerna som spön i backen.
Citera
2012-06-07, 19:52
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup
det slår aldrig fel. så fort en kriminell trillar av pinn står hyllningskörerna som spön i backen.

Så fort en knarkare och kriminell idiot utan körkort dör medan han riskerar min familjs liv så.. ja, då är jag glad att utgången blev som den blev.
Citera
2012-06-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrangeBic
Jag har aldrig sagt att jag tycker attdet är okej att köra påverkad då jag förlorade min lillebror pga en påverkad förare, men att enbart dömma ut en människa för detta är inte rätt. Alla människor har gjort misstag och tyvärr vart det här hans sista. Men att sitta och smutskasta människor som ni inte känner pga det ni läst är vell rett lågt?!

Jag smutskastar hans val och inte hela han. Förstår du skillnaden? Sen är det här internet och folk överdriver en smula..
Citera
2012-06-20, 01:10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup

Better him than me...
Citera
2012-06-30, 02:05
Medlem
chromacors avatar
Det jag reagerar mest över är valet av hoj. En CBR600 körs uteslutande av flickor och pojkar med osäkert könsbegrepp. Ska man stjäla en hoj och köra knarksnabbt så kan man väl åtminstone norpa en tusenkubikare? Det här är Sverige för bövelen, här är kubik kung.
Citera
2012-07-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Det jag reagerar mest över är valet av hoj. En CBR600 körs uteslutande av flickor och pojkar med osäkert könsbegrepp. Ska man stjäla en hoj och köra knarksnabbt så kan man väl åtminstone norpa en tusenkubikare? Det här är Sverige för bövelen, här är kubik kung.

Hade hojen varit större hade han kanske klarat sig eftersom bilen han smällde var en Smart.
Förresten så försökte dom först ta tusenkubikaren (gixxer) som stod precis brevid men han hade för många lås på den.
Citera
2012-07-01, 16:31
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Förtjänar att dö pga en motorcykel?

Antingen så har ni noll sinne för empati eller så värderar ni saker lite dumt. Jag tror bara att ni är helt jävla dum i huvudet.

Förtjänar ägaren av motorcykeln att få den stulen? Den som stjäl den förtjänar en läxa så att han aldrig mer gör om det. Nu fick han sin läxa. Med tanke på hans bakgrund så har han haft alla möjligheter till att ordna upp sitt liv men har har inte tagit någon av dom. Ger man sig in i leken så får man leken tåla.
Vill han ha en motorcykel så har han väl fått jobba ihop pengarna på ett hederligt sätt och sen köpa en. Hoppas att han led mycket före han dog.
Citera
2013-02-16, 09:19
Medlem
Mrmusics avatar
FB-länken till den döde pundaren fungerar inte, någon som kan vara vänlig och fixa en ny?
Citera
2013-02-16, 10:10
Medlem
Jesterheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrmusic
FB-länken till den döde pundaren fungerar inte, någon som kan vara vänlig och fixa en ny?

Facebookprofilen kanske har blivit borttagen just på grund av att han är död?
Citera
2013-02-17, 08:22
Medlem
Mrmusics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesterhead
Facebookprofilen kanske har blivit borttagen just på grund av att han är död?

Tyvärr ser det ut som om att den yrkeskriminella Fredrik Björkman inte bara lämnat jordelivet, utan även Facebook
Citera
2013-02-17, 08:58
Medlem
Pestenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Förtjänar att dö pga en motorcykel?

Antingen så har ni noll sinne för empati eller så värderar ni saker lite dumt. Jag tror bara att ni är helt jävla dum i huvudet.

Eller så är vi bara jävligt glada att det var sig själv han körde ihjäl den här gången och inte någon oskyldig som kom i vägen för hans olagliga framfart i alldeles för hög fart, vilket tyvärr är det mera vanliga i sådana här fall. Därav kanske folks "glädje"?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in