• 1
  • 2
2005-03-01, 18:32
Medlem
Ush va man blir trött o grinig på theralen. Men funkar ju som sagt jävligt bra o sova på.
Drog i mig 7ml första gången ja testade det.. sen sov man o va vinglig i typ 3 dar.. så ska inte försöka knarka på de där nå mer
Tycker man blir lite som en zombie dagen efter man tagit theralen
Citera
2005-03-01, 19:47
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svuush
Ush va man blir trött o grinig på theralen. Men funkar ju som sagt jävligt bra o sova på.
Drog i mig 7ml första gången ja testade det.. sen sov man o va vinglig i typ 3 dar.. så ska inte försöka knarka på de där nå mer
Tycker man blir lite som en zombie dagen efter man tagit theralen

Jao, tycker jag med .
Kan vara skönt att ha om man gått på tjack eller så och vill sova bort några dygn ...
Citera
2005-03-01, 20:03
Bannlyst
Theralen

Jag har bara 3 saker att säga om Theralen......ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT
Citera
2005-03-01, 20:59
Medlem
Danne^s avatar
Theralen e grymt bra efter man tjackat några dar o ska sova ordentligt.. men suger o använda vanligt man får sån jävla "baksmälla" dagen efter och e seg hur länges som helst :/
Citera
2005-03-05, 22:57
Medlem
Jag tycker det är en toppen medicin! det är skönt att ha en sömnmedicin man inte kan knarka på oxå, enda sättet att få det att räcka Jo lite seg blir man allt men ja går upp 6 på morgonen o jobbar hela dagen i skogen, kommer man bara igång me lite fyskt arbete så försvinner baksmällan i ett nafs. Bara för att ja blev så nyfiken, och för att göra tråden lite intressantare så ska ja nu hälla i mej 5ml nu ikväll, endast denna gång.. skriver hur de gick sen. /felix
Citera
2005-03-05, 23:21
Medlem
Unbalanceds avatar
Hehe, underätta oss hurpass du mår !
Jag tror trötthets känslan dagen efter avtar efter en tids användande .
Citera
2005-03-06, 10:34
Medlem
drakflickans avatar
Jag väntar med spänning för att se om han kommit från sängen till datorn innan han ska upp imorrn kl 06.00
Citera
2005-03-06, 22:33
Medlem
Tja! Jag har nog alldrig vart så trött så länge som ja vart idag, o fortfarande é. Har totalt vart "vaken" 3-4 timmar sen ja postade igår, men de va mer av ett zombie liknande tillstånd. Snacka om baksmälla! har haft svårt att gå o hålla balansen under de få timmar jag vart vaken. Känner mej fortfarande groggy men börjar klarna något i huvvet iaf. Det blir sova igen så fort ja skrivit klart detta. En sak jag har lagt märke till e att ja blir kåt som f*n! Visste inte riktigt om det var theralenet de första gångerna men hade mina misstankar, när jag för en stund sedan vaknade med en monstersats i brallan fick jag mina misstankar bekräftade nu ska ja klämma i mej en kvällsmacka o sova vidare, kul att ni följde mitt lilla experiment gonatt
Citera
2005-03-07, 03:57
Medlem
Porrpojkes avatar
I natt skulle man ha lite Theralen efter allt tjack...o snart kommer det mer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto