• 1
  • 2
2005-02-27, 16:04
Medlem
Tja,

undrar ifall man kan bli beng eller gö nå skoj me theralen? De står en fet röd OBS! text på kartongen om att man måste följa rek. dosering.. Tacksam brukar båda gott men man vet alldrig, polarn har testat de lite smått men blir mest trött, funderar på höga doser isf. aja.. tacksam för svar snarast

Bästa hälsningar felix
Citera
2005-02-27, 16:12
Medlem
darws avatar
Det enda som händer när du ökar dosen är att du blir tröttare. Svep en flaska o sov några dagar.
Citera
2005-02-27, 16:23
Medlem
nu blev ja lessen
men tack för svaret darw!
Citera
2005-02-27, 20:58
Medlem
Unbalanceds avatar
Precis, det enda som händer om du överdoserar Theralen är att du kommer sova ett par dagar i sträck .
Citera
2005-02-28, 18:54
Medlem
Vad har det för biverkningar, någon som känt av något? Känner av att jag blir skön på theralen, inte speciellt påtagligt men ändå en skön dåsighet o lite rogivande känsla... kanske bara é jag som fått för mej men ska testa ikväll igen. Fy katten för o gå upp på morgonen bara!
Citera
2005-02-28, 19:25
Medlem
drakflickans avatar
Du kan uppleva en känsla av att vara "bäng", men det är lika med extrem trötthet isåfall....typ kan inte gå rakt och blir lite snurrig. Du mår bra medans du är vaken men när du somnar så sover du ett bra tag......
Citera
2005-02-28, 20:34
Medlem
Porrpojkes avatar
Theralen smakar inte mumma, bara tanken av den beska tandkrämssmaken får det att vända sig i magen...men som sagt; det är ett bra insomningsmedel
Citera
2005-02-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakflickan
Du kan uppleva en känsla av att vara "bäng", men det är lika med extrem trötthet isåfall....typ kan inte gå rakt och blir lite snurrig. Du mår bra medans du är vaken men när du somnar så sover du ett bra tag......

Beng blir ja ju inte, drog i mej 1ml för en timme sen ung, men jag blev, tro det eller ej, lite skönare o lite tröttare. Det står i bipacksedeln att det har en lugnanade verkan, måste ha me de o göra. vaknade inte en endaste gång förra natten, ser fram emot en god natt´s sömn även inatt. Tack för era svar gubbs n´ flikks!
Citera
2005-03-01, 12:41
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitness_felix
Beng blir ja ju inte, drog i mej 1ml för en timme sen ung, men jag blev, tro det eller ej, lite skönare o lite tröttare. Det står i bipacksedeln att det har en lugnanade verkan, måste ha me de o göra. vaknade inte en endaste gång förra natten, ser fram emot en god natt´s sömn även inatt. Tack för era svar gubbs n´ flikks!
Ta du 4-5ml och vänta 11/2-2 h så kommer du märka en lugnande verkan
Citera
2005-03-01, 12:44
Medlem
Unbalanceds avatar
Theralen har gjort underverk för vissa, känner ett antal som somnar som dom ska på enbart theralen .
Dom klarar sig inte utan den medicinen, så helt värdelös är den inte .
Men att ta den i rus syfte är värdelöst, men det tror jag vi alla är överens om .
Citera
2005-03-01, 13:01
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Theralen har gjort underverk för vissa, känner ett antal som somnar som dom ska på enbart theralen .
Men att ta den i rus syfte är värdelöst, men det tror jag vi alla är överens om .
Helt korrekt....
Citera
2005-03-01, 15:23
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced

Själv finner jag det näst intill omöjligt att somna utan mina Propavan så det kan jag lätt tänka mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in