2012-05-18, 22:22
Bannlyst
Hej, jag vet inte fan vad jag ska göra.
Jag är en tjej på 15 år (jajaa för ung för flashback men whatever) och jag har världens bästa vän, hon är snart 19, vi pratar med varandra konstant via sms. Jag är kär i henne, så jävla kär, vi säger hela tiden hur mycket vi älskar varandra och en gång så sa hon lite skämtsamt men ändå att hon skulle bli lesbisk för mig (vi har inte träffats än, vi träffades på en sida) men idag när jag sa att jag inte gillar butchar sa hon att ingen tjej är hennes typ. Vad menar hon.. Kan prata om allt med henne men att jag är störtkär i henne och vill bli ihop med henne seriöst är lite... känsligt.
lälp?
Citera
2012-05-18, 22:26
Medlem
Dr_Dollars avatar
Gå på en dejt och se hur det utvecklas
Citera
2012-05-19, 00:42
Medlem
Det eviga lesbiska problemet. Vad du ska göra är att applicera de råd som killar i friendzonen brukar få (de råd du hittar på flashback bör tas med en nypa salt)
Du måste visa henne på ett tydligt sätt att du vil vara mer än bara vänner, för tjejer som identifierar som hetero/bi behöver tydligare signaler än när två homotjejer träffars.
Lycka till!
Citera
2012-05-19, 13:38
Medlem
Är du säker på att du är störtkär i en tjej som du bara träffat på en sida och smsat? För de första, säker på att det är en tjej och inget 40 årigt nätpeddo?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in