2017-12-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Ingen har bett om din åsikt? Var nu en duktig goy och gör som din husbonde vill. Och sprid desinformation.
Och vem har bett om din åsikt? Det spelar ingen roll. Det här är nämligen FLASHBACK, ETT YTTRANDEFRIHETSFORUM. Så jag själv, Geordi och du är välkomna att yttra vad de så önskar i frågan, inom det regelverk som gäller. Men en fråga: Exakt vad gör då Geordi för fel, han gör ju bara enligt dig vad du uppmanar honom att göra. Idiot.
Citera
2017-12-12, 21:34
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Och vem har bett om din åsikt? Det spelar ingen roll. Det här är nämligen FLASHBACK, ETT YTTRANDEFRIHETSFORUM. Så jag själv, Geordi och du är välkomna att yttra vad de så önskar i frågan, inom det regelverk som gäller. Men en fråga: Exakt vad gör då Geordi för fel, han gör ju bara enligt dig vad du uppmanar honom att göra. Idiot.

Vad jag menar är vad gör hen ens i en tråd som han själv avfärdar som trams och att du ger mig tillmälen ger ju dig inga pluspoäng heller eller trovärdighet.
Citera
2017-12-12, 21:35
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Att vara drivande och att driva igenom är skilda saker. De första är lobbyism, det andra är makt.

Bara den som har politisk makt kan driva igenom någonting. Du tror säkert att juden sitter i styr i varenda buske, men det är upp till dig att bevisa. Avhandlingen visar att det var sossarna som anammade mångkulturen. Vad du tycker om judars makt skiter jag i. Du har inget att komma med annat än paranoida påståenden.

Vi pratar om införande av mångkultur, inte massinvandring. Det är inte ekvivalenta begrepp.
Massinvandring är ju del i omvandlingen till mångkultur. Utan massinvandring har du absolut ingen mångkultur heller.
Citera
2017-12-12, 21:35
Medlem
InflatableBoppos avatar
Nu är det inte helt normala maktlösa judar som har förvandlat Sverige. Ingen har frågat judarna vad judarna tycker om mångkultur. Den judiska makteliten däremot har eliten ångrat sig har msm som till stor del styrs av Bonnier ångrat sig?
Citera
2017-12-12, 21:39
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Nej.

makt, inom samhällsvetenskapen antingen handling, dvs. maktutövning, eller förmåga, dvs. maktresurser.” /NE

Så ”äras” den som äras bör, det vill säga Socialdemokraterna och ytterst därmed en majoritet av det svenska folket.

Det var därför det aldrig blev någon omröstning om huruvida Sverige skulle bli mångkulturellt i grundlagen? Var det då MAJORITETEN av det Svenska folket som ville ha mångkultur? Social Demokraterna hade 1975 45% av rösterna. Således har du fel din autist.
Citera
2017-12-12, 21:40
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geordi
Är det inte dags att lägga den där högerextrema konspirationsteorin på hyllan? Det börjar bli jävligt tjatigt. Judar har naturligtvis inget ansvar över vilken politik andra svenska medborgare röstar för.

Kanske dags att börja läsa på om ämnet lite? Du börjar bli en av de få som inte anar oråd i mossen när det kommer till Svensk politik och även Världspolitiken.
Citera
2017-12-12, 21:42
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:

Ironin i ditt inlägg, vi lever i ett land med "yttrandefrihet" ändå så finns det en stor marknad för just Flashback och alla som läser här vet att det inte är "Erotik eller Drogforumet" som drar folk hit. Det är just sådana här ämnen som du kan räkna med MINST ett abrubt slut i din karriär om det yttras i offentlighet.

Jävla autist.
Citera
2017-12-12, 21:44
Medlem
happilappis avatar
Såvitt jag har hört så vill Sionisterna, eller högt uppsatta judar, ha kaos i Europa. Dom vill ha ett krig med muslimer, dom vill trigga igång det, för det ger dom en godtycklig casus belli att ta tillbaka landområden för att göra Israel komplett. Landet som gud lovade dom. Och kanske mer än så who knows.
Citera
2017-12-12, 21:45
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storrap
Du måtte vara född på 20-talet och indoktrinerats av Hitlers jude-paranoia. Idag är det mest rasister som fortsätter använda begreppet (människo)ras.

https://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskoraser

Kanske dags att börja inse att det är dags att välja sida nu? Araber håller på araber, Judar på Judar och Negrer på negrer, vita är de enda som inte håller på det egna laget.

Kanske därför vi har gått från 60% av Jordens befolkning till 6.5% på några sekel.
Citera
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Inte genetiskt sett. Det är omöjligt att fastställa om någon har judiskt ursprung utan att göra en släktforskning på personen.

Man kan säkerställa någons genetik med DNA-tester, 23andme.com, läs på.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Vad jag menar är vad gör hen ens i en tråd som han själv avfärdar som trams och att du ger mig tillmälen ger ju dig inga pluspoäng heller eller trovärdighet.
Det var egentligen inget tillmäle utan ett verklighetsomdöme. Och Geordi får skriva i vilken tråd hen än vill. Geordi har helt rätt i att det är det svenska folket som får ta ansvar för att Sverige anammade mångkulturen. Jag har personligen inget emot mångkultur. Jag har varit ingift i en immigrerad grekisk familj och de har en egen, levande kulturförening där de dansar till och spelar grekisk musik. Det tyckte jag var trevligt.
Att judarna inte ville assimileras i Sverige har jag full förståelse för givet att nazisterna försökte utrota dem. Assimilering går helt emot judendomen för övrigt, såväl historiskt som kulturellt, så de hade tyckt likadant oavsett. Om man kan judendomen vet man att den de facto är formad för att ta vara på det unikt judiska, i diasporan. Men jag antar att du inte vet särskilt mycket om det du hatar. Det brukar bli så, trots att talesättet lyder: Känn din fiende.
Citera
2017-12-12, 21:48
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Det var egentligen inget tillmäle utan ett verklighetsomdöme. Och Geordi får skriva i vilken tråd hen än vill. Geordi har helt rätt i att det är det svenska folket som får ta ansvar för att Sverige anammade mångkulturen. Jag har personligen inget emot mångkultur. Jag har varit ingift i en immigrerad grekisk familj och de har en egen, levande kulturförening där de dansar till och spelar grekisk musik. Det tyckte jag var trevligt.
Att judarna inte ville assimileras i Sverige har jag full förståelse för givet att nazisterna försökte utrota dem. Assimilering går helt emot judendomen för övrigt, såväl historiskt som kulturellt, så de hade tyckt likadant oavsett. Om man kan judendomen vet man att den de facto är formad för att ta vara på det unikt judiska, i diasporan. Men jag antar att du inte vet särskilt mycket om det du hatar. Det brukar bli så, trots att talesättet lyder: Känn din fiende.

Varför bor Judar om de, som du säger inte vill assimileras, i Europa eller USA? De har ju Israel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in