2013-10-12, 17:25
Medlem
Skickar alla butiker hem eller till posten?
Citera
2013-10-12, 18:51
Medlem
Mi.s avatar
Lustjakt, de skickar bara bruna vanliga paket med ett litet "LJ" på samt sms-avisering
Citera
2013-10-12, 19:26
Medlem
hazzos avatar
Www.vuxen.se

Här hittar du en hel del produkter,, som kan förgbylla din vardag?
Citera
2014-02-27, 12:38
Medlem
isnisns avatar
http://www.joyland.se
De är jäkligt schyssta, 120 dagars öppet köp, 100% diskret avsändare!
Citera
2014-04-28, 15:57
Bannlyst
brukar köpa på www.box2you.se
Leverans 1-2 dagar efter beställning och SMS när varan finns att hämta ut. De paket jag har fått har varit helt bruna utan tryck så vad som finns däri är min lilla hemlighet..
Citera
2014-04-28, 20:35
Medlem
LaZZi3s avatar
Tror de flesta sidor är väldigt diskreta. Har inte själv eftersökt det, men har beställt från fler sajter som nämns här och alla är diskret och det kommer ett sms. Har fått hämtat ut på lite olika ställen dock beroende på vilket företag de anlitat till att skicka! :P
Citera
2014-04-30, 18:11
Bannlyst
håller med. Tror nästan alla skickar diskret som säljer sådant. Men kan ju vara bra att handla från ett ställe med SMS avisering och spårbart paket . Annars kan det ju hamna på villovägar och det kan ju bli pinsamt... Så för min del brukar det också bli www.box2you.se
Citera
2014-06-16, 19:37
Medlem
Axel-Foleys avatar
Jag har beställt saker från Intima och de skickar i väg paketet som om det vore från en privatperson.

När jag hämtade ut mitt paket stod det typ "Björn Johansson - Förstagatan, Andra vägen, Första staden". Otroligt smidigt. Bra leveranstid också.
Citera
2014-07-23, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micheman
brukar köpa på www.box2you.se
Leverans 1-2 dagar efter beställning och SMS när varan finns att hämta ut. De paket jag har fått har varit helt bruna utan tryck så vad som finns däri är min lilla hemlighet..

Att tänka på kanske

(FB) VARNING Livsfarliga Sexleksaker från www.box2you.se VARNING
Citera
2014-11-25, 21:52
Medlem
donaukinds avatar
Om man beställer från Intimera, kommer paketet till postlådan eller till postombudet? Kan postombudet veta var det kommer ifrån? Känner nämligen två som jobbar där och vill inte bli retad för all evighet...
Citera
2015-12-28, 22:45
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mi.
Lustjakt, de skickar bara bruna vanliga paket med ett litet "LJ" på samt sms-avisering
Exakt, bra sida det där!

Tråkiga papplådor som inte avslöjar vad som finns på insidan -andra företag har ju logotyper på t.ex. tejpen. Avsändaren "LJ" r det enda som kan avslöja nått, men det kunde lika gärna vara en kompis vid namn Linda Jönsson som skickat nått till dig.

Citera
2016-01-03, 20:18
Medlem
Cantari.se är nog bland dom bästa sidorna ja handlat på finns massor av saker samt diskret paketerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in