brukar köpa på www.box2you.se
Leverans 1-2 dagar efter beställning och SMS när varan finns att hämta ut. De paket jag har fått har varit helt bruna utan tryck så vad som finns däri är min lilla hemlighet..
Tror de flesta sidor är väldigt diskreta. Har inte själv eftersökt det, men har beställt från fler sajter som nämns här och alla är diskret och det kommer ett sms. Har fått hämtat ut på lite olika ställen dock beroende på vilket företag de anlitat till att skicka! :P
håller med. Tror nästan alla skickar diskret som säljer sådant. Men kan ju vara bra att handla från ett ställe med SMS avisering och spårbart paket . Annars kan det ju hamna på villovägar och det kan ju bli pinsamt... Så för min del brukar det också bli www.box2you.se
brukar köpa på www.box2you.se
Leverans 1-2 dagar efter beställning och SMS när varan finns att hämta ut. De paket jag har fått har varit helt bruna utan tryck så vad som finns däri är min lilla hemlighet..
Om man beställer från Intimera, kommer paketet till postlådan eller till postombudet? Kan postombudet veta var det kommer ifrån? Känner nämligen två som jobbar där och vill inte bli retad för all evighet...
Lustjakt, de skickar bara bruna vanliga paket med ett litet "LJ" på samt sms-avisering
Exakt, bra sida det där!
Tråkiga papplådor som inte avslöjar vad som finns på insidan -andra företag har ju logotyper på t.ex. tejpen. Avsändaren "LJ" r det enda som kan avslöja nått, men det kunde lika gärna vara en kompis vid namn Linda Jönsson som skickat nått till dig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!