Mina favoriter är vuxen.se och sinful.se Lustjakt också ok, men jag upplever dom som lite dyrare. Men det finns säkert många fler.
Tycker många som säljer sexleksaker har en extremt rörig och trist layout på sina hemsidor., och i många fall kan man heller inte styra till utlämningsställe utan det kan hamna i brevlådan dåligt paketerat. Fördel också där det finns kundbetyg på produkterna..
Lastbryggan. Snabb leverans, diskret å stort utbud. Dessutom sjysst o hjälpsam personal. Hade svårt att bestämma mej sist o ringde dom. Fick bra hjälp på telefonen o blev nöjd.
Tyvärr inge sms-avisering men diskret förpackat. Skickas från England så det tar tyvärr några extra dagar att få sakerna men jag är nöjd med det jag har handlat.
Fick hem paketet idag, beställde det i måndags, så det tog fyra dagar att få paketet. Paketet var väldigt diskret också Och jävligt nöjd med produkten (flip hole zero)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!