2025-01-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meitner
Tycker de borde ha skippat reklamen i detta avsnitt. Det blev s konstigt, liksom: "snart ska jag bertta om hur mitt hem brann ner, men frst: reklam!".
Hade de varit reko hade de krt ett helt rent avsnitt utan reklam
Vet inte om de kunnat bli stmda d (skrmmande tanke)
Men redogjort att det hr gr vi gr Sigges skull och d fr vi ta smllen
De klarar av att gra gratisavsnitt! Hade strkt deras varumrke! (Ja de kan anlita mig
Citera
2025-01-11, 21:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meitner
Tycker de borde ha skippat reklamen i detta avsnitt. Det blev s konstigt, liksom: "snart ska jag bertta om hur mitt hem brann ner, men frst: reklam!".
Nu vet jag inte hur avtalen med fretagen ser ut, men man kan nog inte bara skita i att spela upp reklamen. Enda anledningen till att podden fortfarande ens existerar r fr att de drar in sdana hutlsa summor per avsnitt.

Samtidigt s mste ju cashen verkligen in nu - mer n ngonsin.
Citera
2025-01-11, 22:25
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Okej
Det var helt nytt fr mig
Vet inte vad jag ska tycka om det
Personligen skulle jag inte st ut att flja nt s
r nog en generationsgrej
Samtidigt tycker jag ldre ocks ska kunna ha poddar

Man vnjer sig, jag brukar snabbspola ver reklamen
Citera
2025-01-12, 02:54
Avstngd
Heder t Sigge fr att han rddade familjens lilla hund. ven om han - som han sjlv sagt - trodde att det kanske "bara" skulle bli tre dagars avsprrning av omrdet och att huset skulle st kvar - s gick han bokstavligen genom rk och eld och rddade hunden. Och det frtjnar han respekt fr. Det r nog mnga, mnga husdjur som strukit med i detta brandinferno. Inlsta, kvarlmnade, hjlplsa.
Citera
2025-01-12, 22:04
Avstngd
Lt det hr vara slutet nr han gr runt med sin guld rolex och ltsas som om han gde huset fast i sjlva verket hyrde det. I svt klippet skriker han medans han skrattar jag vgrar flytta till Sverige. Alla slutar lyssna nu. Deal
Citera
2025-01-12, 22:11
Medlem
Har lyssnat nu tv gnger p avsnittet branden och tror att det kommer att vara topp 3 av de bsta avsnitten ngonsin, det r nstan osannolikt bra att en poddare r med om ngot sdant och kan bertta om det s nra inp. Ocks otroligt starkt att f med kvinnan som fr veta under bilfrden att deras hur har brunnit ner.
Citera
2025-01-12, 22:17
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Har lyssnat nu tv gnger p avsnittet branden och tror att det kommer att vara topp 3 av de bsta avsnitten ngonsin, det r nstan osannolikt bra att en poddare r med om ngot sdant och kan bertta om det s nra inp. Ocks otroligt starkt att f med kvinnan som fr veta under bilfrden att deras hur har brunnit ner.

Fint av han smyginspela den kvinna som frlorat ett hus hon faktiskt gde. Allt r bara innehll ska skratta den dagen han dr och festa
Citera
2025-01-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbe99
Fint av han smyginspela den kvinna som frlorat ett hus hon faktiskt gde. Allt r bara innehll ska skratta den dagen han dr och festa
Nope, han fick inspelningen av henne, den spelades in i hennes bil.
Senast redigerad av Perfecthairline 2025-01-12 kl. 22:22.
Citera
2025-01-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Heder t Sigge fr att han rddade familjens lilla hund. ven om han - som han sjlv sagt - trodde att det kanske "bara" skulle bli tre dagars avsprrning av omrdet och att huset skulle st kvar - s gick han bokstavligen genom rk och eld och rddade hunden. Och det frtjnar han respekt fr. Det r nog mnga, mnga husdjur som strukit med i detta brandinferno. Inlsta, kvarlmnade, hjlplsa.
Man skulle ocks kunna sga att det var sjukt dumdristigt och oansvarigt som pappa och make. Man skulle kunna. Men absolut, fint av honom r det. Men som dom r inne p i avsnittet - det r just sna dr ider som fr folk ddade.

Str mig ocks att han och Malin var tvungna att dra frbi avsprrningarna. Som om inte polis och rddningstjnst har nog med arbete att hjlpa mnniskor som drabbats p riktig. Hade Sigge eller Malin eller bgge rkat ut fr ngot dr s hade mer resurser gtt t till deras lilla utflykt.
Citera
2025-01-13, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Nope, han fick inspelningen av henne, den spelades in i hennes bil.

Hur vet du att han inte spelade in i smyg som han alltid brukar gra? Han har alltid prioriterat innehll fre personlig integritet.
Citera
2025-01-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Hur vet du att han inte spelade in i smyg som han alltid brukar gra? Han har alltid prioriterat innehll fre personlig integritet.

Det har denne inte en aning om svida denne inte r Sigge sjlv eller klipparen.

Fr se om Green Eyes svarar.
Citera
2025-01-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det vet jag inte mer n att han sjlv sger det men andra sidan vet ingen annan hur han kom ver materialet heller.
Citat:
Ursprungligen postat av Saani
Det har denne inte en aning om svida denne inte r Sigge sjlv eller klipparen.

Fr se om Green Eyes svarar.
Jag vet inte om Green Eyes kommer att svara p sin egen frga, r ocks nyfiken p svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in