2025-01-11, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meitner
Tycker de borde ha skippat reklamen i detta avsnitt. Det blev så konstigt, liksom: "snart ska jag berätta om hur mitt hem brann ner, men först: reklam!".
Hade de varit reko hade de kört ett helt ”rent” avsnitt utan reklam
Vet inte om de kunnat bli stämda då (skrämmande tanke)
Men redogjort att det här gör vi gör Sigges skull och då får vi ta smällen
De klarar av att göra gratisavsnitt! Hade stärkt deras varumärke! (Ja de kan anlita mig
Citera
2025-01-11, 21:51
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meitner
Tycker de borde ha skippat reklamen i detta avsnitt. Det blev så konstigt, liksom: "snart ska jag berätta om hur mitt hem brann ner, men först: reklam!".
Nu vet jag inte hur avtalen med företagen ser ut, men man kan nog inte bara skita i att spela upp reklamen. Enda anledningen till att podden fortfarande ens existerar är för att de drar in sådana hutlösa summor per avsnitt.

Samtidigt så måste ju cashen verkligen in nu - mer än någonsin.
Citera
2025-01-11, 22:25
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Okej
Det var helt nytt för mig
Vet inte vad jag ska tycka om det
Personligen skulle jag inte stå ut att följa nåt så
Är nog en generationsgrej
Samtidigt tycker jag ”äldre” också ska kunna ha poddar

Man vänjer sig, jag brukar snabbspola över reklamen
Citera
2025-01-12, 02:54
Medlem
Heder åt Sigge för att han räddade familjens lilla hund. Även om han - som han själv sagt - trodde att det kanske "bara" skulle bli tre dagars avspärrning av området och att huset skulle stå kvar - så gick han bokstavligen genom rök och eld och räddade hunden. Och det förtjänar han respekt för. Det är nog många, många husdjur som strukit med i detta brandinferno. Inlåsta, kvarlämnade, hjälplösa.
Citera
2025-01-12, 22:04
Avstängd
Låt det här vara slutet när han går runt med sin guld rolex och låtsas som om han ägde huset fast i själva verket hyrde det. I svt klippet skriker han medans han skrattar jag vägrar flytta till Sverige. Alla slutar lyssna nu. Deal
Citera
2025-01-12, 22:11
Medlem
Har lyssnat nu två gånger på avsnittet branden och tror att det kommer att vara topp 3 av de bästa avsnitten någonsin, det är nästan osannolikt bra att en poddare är med om något sådant och kan berätta om det så nära inpå. Också otroligt starkt att få med kvinnan som får veta under bilfärden att deras hur har brunnit ner.
Citera
2025-01-12, 22:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Har lyssnat nu två gånger på avsnittet branden och tror att det kommer att vara topp 3 av de bästa avsnitten någonsin, det är nästan osannolikt bra att en poddare är med om något sådant och kan berätta om det så nära inpå. Också otroligt starkt att få med kvinnan som får veta under bilfärden att deras hur har brunnit ner.

Fint av han smyginspela den kvinna som förlorat ett hus hon faktiskt ägde. Allt är bara innehåll ska skratta den dagen han dör och festa
Citera
2025-01-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krabbe99
Fint av han smyginspela den kvinna som förlorat ett hus hon faktiskt ägde. Allt är bara innehåll ska skratta den dagen han dör och festa
Nope, han fick inspelningen av henne, den spelades in i hennes bil.
Senast redigerad av Perfecthairline 2025-01-12 kl. 22:22.
Citera
2025-01-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Heder åt Sigge för att han räddade familjens lilla hund. Även om han - som han själv sagt - trodde att det kanske "bara" skulle bli tre dagars avspärrning av området och att huset skulle stå kvar - så gick han bokstavligen genom rök och eld och räddade hunden. Och det förtjänar han respekt för. Det är nog många, många husdjur som strukit med i detta brandinferno. Inlåsta, kvarlämnade, hjälplösa.
Man skulle också kunna säga att det var sjukt dumdristigt och oansvarigt som pappa och make. Man skulle kunna. Men absolut, fint av honom är det. Men som dom är inne på i avsnittet - det är just såna där idéer som får folk dödade.

Stör mig också att han och Malin var tvungna att dra förbi avspärrningarna. Som om inte polis och räddningstjänst har nog med arbete att hjälpa människor som drabbats på riktig. Hade Sigge eller Malin eller bägge råkat ut för något där så hade mer resurser gått åt till deras lilla utflykt.
Citera
2025-01-13, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Nope, han fick inspelningen av henne, den spelades in i hennes bil.

Hur vet du att han inte spelade in i smyg som han alltid brukar göra? Han har alltid prioriterat innehåll före personlig integritet.
Citera
2025-01-13, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Hur vet du att han inte spelade in i smyg som han alltid brukar göra? Han har alltid prioriterat innehåll före personlig integritet.

Det har denne inte en aning om såvida denne inte är Sigge själv eller klipparen.

Får se om Green Eyes svarar.
Citera
2025-01-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Det vet jag inte mer än att han själv säger det men å andra sidan vet ingen annan hur han kom över materialet heller.
Citat:
Ursprungligen postat av Saani
Det har denne inte en aning om såvida denne inte är Sigge själv eller klipparen.

Får se om Green Eyes svarar.
Jag vet inte om Green Eyes kommer att svara på sin egen fråga, är också nyfiken på svaret!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in