Jag är så nyfiken på vem den där numera uppburna författaren är... Det måste kunna gå att luska ut.
Det vi vet är:
1. Det är en man
2. Har jobbat på en tidning i samband med brottet
3. Alex kände/känner den dåvarande chefredaktören (och att han varit på Alex bröllop, antingen Katrins eller Amandas)
4. Numera en av Sveriges mest unga lovande författare
Jonas Hassen Khemiri och Sandahl har varit förslag. När jag hörde podcasten så kände jag instinktivt Sandahl men det känns mer som att Alex och den skyldige har legat lågt med sin relation (bara en känsla jag fick). Sandahl och Alex har ju haft en ganska omfattande offentlig relation. Däremot blev väl Sandahl rekryterad till aftonbladet från Falköping tidning så det talar ju för honom.
Kan man kolla upp bröllopslistan och luska ut vem chefredaktören var så borde man ju kunna få fram vem som jobbade där och blev känd författare.
snackade inte Alex i senaste podden om hur han håller på att bli ohet i mediavärlden och drog upp exempel. Ett var att han fått inbjudan till ELLE-galan, han svarade ja men sen fick han veta att det var fullt trots allt...
Men sen i fredags dyker det upp bilder på han å frugan på Instagram från just Elle-galan?!
Lyssnade jag med ett halvt öra eller drog han en fet lögn?
snackade inte Alex i senaste podden om hur han håller på att bli ohet i mediavärlden och drog upp exempel. Ett var att han fått inbjudan till ELLE-galan, han svarade ja men sen fick han veta att det var fullt trots allt...
Men sen i fredags dyker det upp bilder på han å frugan på Instagram från just Elle-galan?!
Lyssnade jag med ett halvt öra eller drog han en fet lögn?