2013-01-11, 21:39
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ainstain
Åtminstone Alex läser garanterat här.

Sigge har t.o.m. sagt i podden att han läst den här tråden.
Citera
2013-01-11, 21:54
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanks
...och sigurt är hans nickname här......

Märklig bugg där... Inte jag som skrev det där om Alex kärlek till sina döttrar...
Citera
2013-01-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Sigge har t.o.m. sagt i podden att han läst den här tråden.

Alex däremot, hävdade att han inte läst den. Det tror jag inte en sekund på.
Citera
2013-01-11, 22:21
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ainstain
Alex däremot, hävdade att han inte läst den. Det tror jag inte en sekund på.

Inte jag heller.
Citera
2013-01-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofung
Jag är så nyfiken på vem den där numera uppburna författaren är... Det måste kunna gå att luska ut.
Det vi vet är:
1. Det är en man
2. Har jobbat på en tidning i samband med brottet
3. Alex kände/känner den dåvarande chefredaktören (och att han varit på Alex bröllop, antingen Katrins eller Amandas)
4. Numera en av Sveriges mest unga lovande författare

Jonas Hassen Khemiri och Sandahl har varit förslag. När jag hörde podcasten så kände jag instinktivt Sandahl men det känns mer som att Alex och den skyldige har legat lågt med sin relation (bara en känsla jag fick). Sandahl och Alex har ju haft en ganska omfattande offentlig relation. Däremot blev väl Sandahl rekryterad till aftonbladet från Falköping tidning så det talar ju för honom.

Kan man kolla upp bröllopslistan och luska ut vem chefredaktören var så borde man ju kunna få fram vem som jobbade där och blev känd författare.
Björn af Kleen
Citera
2013-01-12, 10:57
Medlem
Han har varit på Expressen och Sydsvenskan iaf.
Citera
2013-01-12, 11:19
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Björn af Kleen
Har inte Björn af Kleen och Schulman arbetat tillsammans med Paradiset Hotell?
Citera
2013-01-12, 12:43
Medlem
barnets avatar
Det är inte Björn av Kleen. Det är någon på Aftonbladet. Schulman nämnde att han var nära vän med chefredaktören och då är det Jan Helin.
Citera
2013-01-12, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Det är inte Björn av Kleen. Det är någon på Aftonbladet. Schulman nämnde att han var nära vän med chefredaktören och då är det Jan Helin.
Schulman kan ju känna andra chefredaktörer också.
Citera
2013-01-12, 18:13
Medlem
sigurts avatar
snackade inte Alex i senaste podden om hur han håller på att bli ohet i mediavärlden och drog upp exempel. Ett var att han fått inbjudan till ELLE-galan, han svarade ja men sen fick han veta att det var fullt trots allt...

Men sen i fredags dyker det upp bilder på han å frugan på Instagram från just Elle-galan?!

Lyssnade jag med ett halvt öra eller drog han en fet lögn?
Citera
2013-01-12, 18:49
Medlem
GrillSituations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
snackade inte Alex i senaste podden om hur han håller på att bli ohet i mediavärlden och drog upp exempel. Ett var att han fått inbjudan till ELLE-galan, han svarade ja men sen fick han veta att det var fullt trots allt...

Men sen i fredags dyker det upp bilder på han å frugan på Instagram från just Elle-galan?!

Lyssnade jag med ett halvt öra eller drog han en fet lögn?
Jo, han gick tydligen visst på Ellegalan. http://elle.se/bilder-elle-galafesten-del-1/16-amanda-schulman-alex-schulman/
Det här kräver en förklaring. Ljög han, skedde ett missförstånd, tackade någon nej efter att podcasten spelats in?
Citera
2013-01-12, 20:20
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillSituation
Jo, han gick tydligen visst på Ellegalan. http://elle.se/bilder-elle-galafesten-del-1/16-amanda-schulman-alex-schulman/
Det här kräver en förklaring. Ljög han, skedde ett missförstånd, tackade någon nej efter att podcasten spelats in?

Haha jag tror att arrangörerna fick lite press på sig efter Alex uttalande och skickade biljetter iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in