Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Dessutom var Alex vredesutbrott mot Sigge vldigt verraskande, jklar vad ronen spetsades till och jag satt p helspnn resten av avsnittet.
Sigge sket skert p sig lite nr Alex brusade upp s hftigt och totalt ovntat, och det skulle inte frvna mig om inte deras pod och allt samarbete och hela vnskapen dom emellan kommer upphra ganska snart.
De har en sdan jargong sinsemellan vilket framgr tydligt i ngra de frsta av podcastens avsnitt, innan de hittade sina roller och balans. De har ven tagit upp det faktum att de stundtals har ett mstrande stt gentemot varandra speciellt vid middagar. Jag fr intrycket av att de r tillrckligt trygga i sin relation till varandra fr att lta den hr typen av diskussion pverka deras relation negativt.
Dremot r jag vansinnigt nyfiken p vem frfattaren som smutskastat Alex r. Jag tippar p att personen skulle kunna funnits i Aftonbladets redaktion nr det begav sig d jag undrar vilka andra manliga chefredaktrer n Anders Gerdin (Aftonbladets dvarande chefred) var inbjudna till Schulmans brllop med Katrin?