2019-04-29, 18:55
Medlem
Enmansdemos avatar
Snyggaste tjejen i klassen Anna (som Toto alternativt Ronnny & Ragge bröla om) lämnade sin 3 år äldre kille för den fule Alex enbart för att han kompenserade med talet och charmens gåvor
(langade porrtidningar enligt tidigare utsaga) låt oss vara kritiska åtm

+ Det vanliga smak-tjatet om rätt "livssråds"-musik med budskap

Jag vill dock se paret i Fångarna på Fortet...om det där ens var sant dvs...
men dom är nog för fina för att tacka ja, ska vi leka med tanken
på vilka dvärgjävlar skulle delta i samma lag?, det måste ju vara helt omaka kändisar....
Lars Noren, Ernst Brunner, Lundell, Ruben Östlund, Tv4 måste tänka rätt lockvara för att få sitt ja,
det kvädes ju Maggou Fån Siewert i På spåret
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-04-29 kl. 19:45.
Citera
2019-05-02, 09:07
Medlem
Faukess avatar
Letar efter avsnittet där Alex berättar om när han var på sin första AIK match. När han ledde klacken för en kort stund.

Har letat men kan inte hitta rätt. Nån som vet?
Citera
2019-05-10, 20:18
Medlem
Delen i podden med Anette Kullenbergs totalsågning av Pär Nuders litterära ambitioner är det roligaste som jag har hört på länge, måste säga att A&S har talang för att hitta klipp med kvicka tanter som gillar att få självgoda gubbar ur balans.
Citera
2019-05-11, 01:04
Medlem
Enmansdemos avatar
Varje fredag som dom misslyckas att få ut podden och den är försenad kommer jag att vara här i triumf och göra stor affär av det
Citera
2019-05-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varje fredag som dom misslyckas att få ut podden och den är försenad kommer jag att vara här i triumf och göra stor affär av det

Dom har slutat släppa den tidigt sen Sigge flyttade till USA helt enkelt. Det är inte ett misslyckande eller en försening om det är meningen att podden numera släpps efter att Sigge vaknat på andra sidan Atlanten. Det är ju han som redigerar podcasten.
Citera
2019-05-11, 12:42
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

Hur kan man lägga denna energi på något man uppenbarligen inte gillar?
Citera
2019-05-11, 14:36
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison

Därför att han gillar egentligen podden, men är bitter/avundsjuk/whatever på Alex/Sigge av andra själ. Vi har sett många exempel på detta i tråden. Hade han ogillat podden hade han knappast lagt någon tid på detta. Jag ogillar tex fördomspodden och skulle aldrig skriva en rad om den, jag har annat att göra än att kommentera poddar jag inte lyssnar på.
Citera
2019-05-11, 18:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Därför att han gillar egentligen podden, men är bitter/avundsjuk/whatever på Alex/Sigge av andra själ. Vi har sett många exempel på detta i tråden. Hade han ogillat podden hade han knappast lagt någon tid på detta. Jag ogillar tex fördomspodden och skulle aldrig skriva en rad om den, jag har annat att göra än att kommentera poddar jag inte lyssnar på.
Nej, men jag har funnit så pass få övriga lyssningsbara puddar att den saknas som ljudutfyllnad när man äter om den inte kom på freda, hur komplicerat kan det vara att begripa att man kan gilla en podd men ogilla personernas sätt att vara i upp till 83 % av helheten, varför 16 % lyssnar i hopp om ett kul ämne istället
och 1 % ambivalens med kompensation för deras personligheter
Man lyssnar alltså med hela 17 % av sinnena

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
det tog ingen energi, det gav energi som du märkte, hur vart energinivåerna i ditt rum när du nu blev tvungen att klaga på att någon rövat min energi?
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-11 kl. 18:46.
Citera
2019-05-11, 19:10
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Delen i podden med Anette Kullenbergs totalsågning av Pär Nuders litterära ambitioner är det roligaste som jag har hört på länge, måste säga att A&S har talang för att hitta klipp med kvicka tanter som gillar att få självgoda gubbar ur balans.
Haha, ja. Helt underbar.

Fler tanter i podden!
Citera
2019-05-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Alex bekräftar nu att det är Hellenius på en instagramstory upplagd för 10 min sedan där han åter är på inspelningen för Alla mot alla och den enorma bilden på väggen syns i bakgrunden.

Ja, och nu bekräftar Hellenius själv att han mycket riktigt har en slägga mellan benen. Har inte sett en enda kommentar som syftar på "Släggan", men de verkar åtminstone glädjas åt bilden. Hellenius kanske inte ens refererar till "Släggan", men det skulle i så fall vara en enorm tillfällighet.

https://www.instagram.com/p/BxVPG42BlaU/
Citera
2019-05-17, 19:16
Medlem
Enmansdemos avatar
Ett lysande exempel på siameskonflikt hade varit Lamotte vs Sauk, själva
skälet till att Sigge hittade på ordet kan jag avslöja, mycket bra avklädning
av Sauks smarta fegdumhet i att kunna utvidga sin skådispublik via Tillfälligt avbrott
och samtidigt enbart framåtippa sig som högerpopulist

John Caneys pekoralskit däremot, totalt ointressant...
Man kartlägger inte sig själv genom att kartlägga sina känslor, det kommer knappast ta omänskligheten framåt, man kan däremot kartlägga sina strävanden för ändamålet
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-17 kl. 19:18.
Citera
2019-05-17, 20:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Sigges avbrott för utstuderade tourettes-vrålskrik är roligt och identifikation

Amanda vill stärka Alex immunförsvag
https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=4012153&page=1
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-05-17 kl. 20:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in