2019-03-03, 10:02
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halvdan-
Jag letar efter ett gammalt avsnitt, när Sigge pratar sig varm om sin hund medan Alex inte alls förstår hur han kan känna så om en hund. Någon som vet?

Slutet av 224. Stenhårt är min favorit. Tror det är första gången.
Citera
2019-03-08, 00:24
Medlem
Det är ju givetvis Hellenius som är släggan.
Jerka Johansson gick idag ut med en härlig peak mot Alex på sin insta story idag där han och lagkamraten Emma Molin tydligt stannade till vid en enorm Hellenius-poster i tv-huset, klappade och morsade lite på postern och zoomade ordentligt in på hans face.
Citera
2019-03-08, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjugosexan
Jerka Johansson gick idag ut med en härlig peak mot Alex på sin insta story idag där han och lagkamraten Emma Molin tydligt stannade till vid en enorm Hellenius-poster i tv-huset, klappade och morsade lite på postern och zoomade ordentligt in på hans face.

Hahaha ja så jäkla bra gjort.
Citera
2019-03-08, 19:21
Medlem
Enmansdemos avatar
A&S är övertygad om Jacksons skuld...samt Krister Pettersons

Hade dom sätt en dokumentär där Gavin och Jordan hävdat samma
saker så skulle dom alltså köpt detsamma...eller?

Var det inte Sigge som senast förra veckan upprepade sina
värde-på-grund om att man aldrig får vara säker på nånting för då är man en Duplo-figur utan komplex...itet
allra helst när det gäller invandring & feminism Nu möter A&S sina emotioner när dom tittar på en dokumentär..och är plötsligt övertygade..det som dom säger att alla mörka krafter på högerkanten drivs utav, det är den allra främsta emblemet man kan få av herrarna...det är att vara känslomässigt intelligent när det handlar om A&S favoritämne..barndomen, partsinlaga 2000

Temat i dokumentären passar ovanpå det tunga argumentet in sin fogar i det självifyllande
om-värds-överhoppet om efterdyningarna av Metwoo....där alla efterhandskonstruktioner vinner laga kraft, det är ett svek mot kvinnorna att inte tro Jacksons anklagares morsor
(Sigge erkänner genom att dra paralleller till R-Kelly)
som i sin tur tror på sina söner...komplexare förklaring än såhär behövs inte för att klä av A&S i den här frågan vilka som som tilldelats utslagsröst gentemot Chandler & Arvizo

Innan dess har Alex bjudit på rockad i hur man läger ämnesföljen genom att faktiskt ha kritiserat Skäringer innan Sigge tar ton

Jag ska förnöjt & öppensinnat kolla på dokun på tisdag och är övertygad om att jag kommer ta hem
högsta medalj i känslocoolness

"Vissa tänker inte kolla å dokumentären för att dom vill inte veta vad dom ska känna efteråt"
projicerar Sigge...hur kom öh värdemätaren (igen)känna in i bilden?
"Filmen handlar inte bara om Michael Jackson..utan om en kultur"...känns det igen?

Svagt av Sigge att inte kunna spela upp "Childhood" med Michael som slutlåt till poddavsnittet för att vinna dyrköpta komplexitet-poäng efter vad han just utlagt
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-03-08 kl. 20:00.
Citera
2019-03-08, 23:47
Medlem
Jofs avatar
Avsnitt Lämna Tivolit. Märkligt svagt. Men betyder något för dom när Sigge kommer fram till att man inte kan lita på kändisar. Ex v Michel Jackson. Är han, Sigge, bara en sentimental, naiv idiot tänker jag då. Lita på kändisar? Är han 14 år?
Sen ska dom träna med korta avsnitt denna gång. Istället trögar Sigge ut i evigheter om nån film om denne popkille.
Citera
2019-03-09, 07:48
Medlem
Wawawas avatar
Citat:

Haha kul, då är det säkert riktigt att det är Hellenius. Så oväntat ändå. Han och Hannah är ju verkligen gamla kompisar och hängde mkt förr i tiden så det passar ju historien med att det va Hannah som introducerade dem. Men ändå, hade inte trott att Hellenius och Amanda skulle haft någon som helst kemi Lol
Citera
2019-03-09, 16:00
Medlem
Brymans avatar
Citat:

Humor, men det hela är självklart saltat som fan... Antar att Hellenius kuk är något större än medel och att Alex och Amanda pratade om det i frågesportsburen i ungefär 2 sekunder. Svaga historier gör sig inte hemma i stora poddar såattdeeeee.
Citera
2019-03-09, 17:07
Medlem
Grim_Reapers avatar
Jag trodde först att Peter Magnusson var Släggan eftersom han har rykte om sig att sitta på en pjäs men Jerka Johanssons Instastory motsäger det. Är Hellenius och Magnusson Sveriges mest välhängda duo?
Citera
2019-03-10, 19:01
Medlem
Alex bekräftar nu att det är Hellenius på en instagramstory upplagd för 10 min sedan där han åter är på inspelningen för Alla mot alla och den enorma bilden på väggen syns i bakgrunden.
Citera
2019-03-10, 23:35
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Avsnitt Lämna Tivolit. Märkligt svagt. Men betyder något för dom när Sigge kommer fram till att man inte kan lita på kändisar. Ex v Michel Jackson. Är han, Sigge, bara en sentimental, naiv idiot tänker jag då. Lita på kändisar? Är han 14 år?
Sen ska dom träna med korta avsnitt denna gång. Istället trögar Sigge ut i evigheter om nån film om denne popkille.

Tänkte exakt samma. Chockad över hur man kan bli så illa och starkt berörd av en sådan sak i hans ålder.

Sen betvivlar jag inte att filmen var jobbig att titta på.
Citera
2019-03-12, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryman
Humor, men det hela är självklart saltat som fan... Antar att Hellenius kuk är något större än medel och att Alex och Amanda pratade om det i frågesportsburen i ungefär 2 sekunder. Svaga historier gör sig inte hemma i stora poddar såattdeeeee.

Var själv lite besviken när jag kollade på programmet, trodde att man skulle märka av en dålig stämning men Alex och Amanda men upplevde inget ens i närheten av något sådant.
Citera
2019-03-12, 23:53
Medlem
Ytterligare härlig påspädning i kvällens "Alla mot alla med Filip och Fredrik" när de som bakgrundsljud i burarna kör David Hellenius sommarprat för att psyka deltagarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in