2014-04-21, 21:39
Medlem
Engelskas avatar
Jag har sett några intervjuer med denne Sigge nu och... tja, vad ska jag säga... han verkar rätt tråkig. Att lyssna på honom var tråkigt i alla fall. Extremt tråkig röst, ingen melodi eller energi öht, och sedan så kommer han med en massa banala kommentarer hela tiden och rätt ofta blir han till och med pekoral.

Har inte hunnit lyssna på podden men är det Schulman som drar upp tempot för vem orkar annars lyssna på denne Sigge? Höll på somna framför Tv:n.
Citera
2014-04-23, 20:07
Medlem
mrtowlies avatar
Lustigt att alla hänger upp sig på linfröna och ignorerar hela biten med att hon tydligen sög lik-knullarkuk.
Citera
2014-04-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Lustigt att alla hänger upp sig på linfröna och ignorerar hela biten med att hon tydligen sög lik-knullarkuk.

Nu har inte jag lyssnat på de senaste avsnitten, men om lik-knullarkuk-historian handlar om att någon "bekant" har haft sex med okänd människa på så sätt blivit smittad av något som man bara kan få genom att ha sex med döda människor är det en gammal och väldigt känd skröna.

Inte första gången Alex berättar gamla skrönor i så fall.
Citera
2014-04-23, 22:42
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Nu har inte jag lyssnat på de senaste avsnitten, men om lik-knullarkuk-historian handlar om att någon "bekant" har haft sex med okänd människa på så sätt blivit smittad av något som man bara kan få genom att ha sex med döda människor är det en gammal och väldigt känd skröna.

Inte första gången Alex berättar gamla skrönor i så fall.

Haha ja:

https://uk.answers.yahoo.com/question/index?qid=20090823061332AAguZpC
Citera
2014-04-24, 11:47
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Men det finns många livsmedel som är giftiga i för stora mängder, exempelvis bittermandel som också innehåller vätecyanid. 10 stycken och det kan vara adjöss.
Citera
2014-04-25, 03:00
Medlem
Transmissons avatar
Känner en viss saknad för den här Alex Schulman.
Citera
2014-04-25, 09:51
Medlem
talgoxens avatar
Någon får fan ta och lägga upp ljudboken på någon torrentsida!

Jag är nyfiken på den.
Citera
2014-04-25, 11:06
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transmisson
Känner en viss saknad för den här Alex Schulman.

hehe "tomten ska vara med i bild".

Jag gillade oxo den här alex. Hans "mobbarblogg" förgyllde många tråkiga arbetsdagar. Alla som ogillar den alex är humorlösa fittor.
Citera
2014-04-25, 20:00
Medlem
romanov01s avatar
Bingo Rimér, vilken pajas.

Snacka om att slå neråt.
Citera
2014-04-26, 15:50
Medlem
simonvps avatar
Nja, var inget jättefan av livepodden direkt. Var nog säkert roligare att se den på plats då de refererade mycket till bilder och så som de visade för publiken. Inslaget där publiken fick gå upp och "podda" med Sigge var direkt smärtsamt att lyssna på. Alex tandhistoria var inte särskilt gripande heller, dock var det intressant att det inte var ett skämt mellan honom och Bingo Rimér, vilket jag trodde var alldeles självklart först. Sigge var väldigt dominant i avsnittet också, vilket jag hört att han även varit i avsnitten innan detta, det verkar inte som att Alex bidrar med jättemycket längre.
Citera
2014-04-27, 00:52
Medlem
snillet_1s avatar
Osmakligt att de baktalar gästerna i Bergman-podden så mycket. Vad gjorde de för fel mer än att vara tonårskids och därmed inte de ideala gästerna enligt Alex och Sigge?
Citera
2014-04-27, 01:40
Medlem
Transmissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Sigge var väldigt dominant i avsnittet också, vilket jag hört att han även varit i avsnitten innan detta, det verkar inte som att Alex bidrar med jättemycket längre.
Tänkte att Alex hade den övre handen med tanke på hans scenvana. Eller åtminstone att han fick mer luft i denna eppen än vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in