Snacka om att Alex & Sigge misstolkade frågan för att kunna ta det personligt varför Podcasten inte skulle vara möjlig utan IF skadeförskärning, naturligtvis undrade folk ifall Iff inte funnits så hade ni väl helt enkelt tackat ja till nästa sponsorerbjudande istället

vet vet! Birger King månne!.
Men det framstår ju larvigt att vara så stor i orden så som Alex & Sigge är i överkant om Iff..när dessa ord trots allt aldrig hördes när McDonalds var deras sponsor, varför då?

. Därför tror jag lyssnare undrar vad som är så speciellt med Iff, men det fick man inget svar på.
Som åhörare tänker man ju knappast det som Sigge verkar tro att vi tänker..att dom sponsrade i det här fallet lever som dom lär ut via sina inflikade kampanjerbjudanden i podcasten..att Alex & Sigge gillar Big Tasty och har försäkrat sig med Serafim Svensson..för att dom tycker att dom är bättre än konkurrenterna och därav gjort sitt val ibland andra.
För det är ju det som antas leda till en enorm tillströmning utav kunder för sponsorns räkning..att kändisen rekommenderar.
Jag anser att lockelsen för Alex och Sigges lyssnare att teckna en förskärning inte borde öka såtillvida man inte gjort det omvända istället..haft grabbarnas trynen fästa på en plansch inne på IF's kontor/McDonalds i Säffle?. Iof det kanske är skillnad på att som kändis sponsra och att sponsras kom jag just på..

.
Undra hur många tusenlappar grabbarna får av IF för att deras namn ska nämnas i radio?.