2012-07-28, 00:25
Medlem
Osakasuns avatar
Varför kan de inte göra podcasten utan pampers?
Citera
2012-07-28, 07:03
Medlem
sigurts avatar
Har nån av er mailat och fått svar av Sigge eller Alex?

Ja har mailat Alex 4ggr totalt under lång tid men aldrig fått svar, riktigt svagt tycker jag. Ja tror inte dom svarar på ett endaste mail eftersom dom tjatar i varje podcasat "vi inte inte riktigt svara på ALLA mail" haha som om det låter att dom svarar på 95%!

Dessutom kan ja säga att pampers e ren skit mot Libero eftersom ja nyss fått en bebis och köpte båda sorterna samtidigt för att testa. Libero vann med hästlängder, detta gäller storlek 1
Citera
2012-07-28, 07:05
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun

Vem vill jobba gratis?

Du tänker säkert att dom bara sitter och pratar gojja i en timme?

Det e klart dom planerar samtalet först (det har dom själva sagt) och sen skall det ju klippas ihop osv.

Jag tror säkert dom tjänar "bra" på denna deal med pampers men jag tror att ett avsnitt tar säkert 4h att jobba fram totalt sett.
Citera
2012-07-28, 09:15
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osakasun

Det är klart att de kan, vet att killarna bakom Odpod avböjde ekonomiska bidrag då de tyckte att omkostnaderna ändå var så minamala, men de vill väl helt enkelt inte arbeta gratis när de inte behöver det.
Citera
2012-07-28, 10:13
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Har nån av er mailat och fått svar av Sigge eller Alex?

Ja har mailat Alex 4ggr totalt under lång tid men aldrig fått svar, riktigt svagt tycker jag. Ja tror inte dom svarar på ett endaste mail eftersom dom tjatar i varje podcasat "vi inte inte riktigt svara på ALLA mail" haha som om det låter att dom svarar på 95%!

Dessutom kan ja säga att pampers e ren skit mot Libero eftersom ja nyss fått en bebis och köpte båda sorterna samtidigt för att testa. Libero vann med hästlängder, detta gäller storlek 1

Vad är det du ville säga till Alex som fick dig att maila 4 gånger? Kan du inte berätta det här?
Jag blir nyfiken. Ville du tipsa om Libero-blöjor?
Citera
2012-07-28, 14:53
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Vad är det du ville säga till Alex som fick dig att maila 4 gånger? Kan du inte berätta det här?
Jag blir nyfiken. Ville du tipsa om Libero-blöjor?

Det var olika grejer, 3ggr om Shulmans show angående gäster (påstådda sånna som ej kom)

och nu senast om podden.

När man mailar F&F så får man svar, iallafall de ggr jag gjort det.

Edit: för din skull eftersom du hade sån trevlig ton mot mig så kollade jag upp vad jag skrev:

En fråga angående att Alex påstår att Shulmans show har 500k tittare
Dödslöpsleken och politiker
Att dom hade "snott" ett klipp från Breaking news, han är ju ändå vän med F&F och hans ämne var "yutubeklipp som kommer öka drastiskt i views", sen dagen efter sänds det i nationell tv
Senast redigerad av sigurt 2012-07-28 kl. 15:09.
Citera
2012-07-30, 23:16
Medlem
Debatten om Sigges intelligens lägger jag mig inte i men han är en jävel på att på pricken härma hur folk pratar och, som någon nämnde tidigare i tråden, på att beskriva sociala situationer/dilemman på ett nästan smärtsamt exakt sätt. Inte undra på att han är författare - men med tanke på det han visar upp i podden borde han kunna skriva ännu bättre böcker än han har gjort (de jag har läst har varit bra men inte fantastiska)
Citera
2012-07-31, 00:51
Medlem
Staffords avatar
Jag gillar Alex Schulman och Sigge Eklunds podcast.

Men jag kan knappt lyssna på den för att Sigge pratar så släpande som om han fått en hjärnskada och i samma tonläge hela tiden. Låter som en lobotomerad robot.

Alex är rolig men han outar sig ju som stendum för nån som tvivla innan.

En dålig kopia på filip och fredrik men bättre än att lyssna på allt dåligt sommarpratande i alla fall.
Citera
2012-07-31, 01:39
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stafford
Jag gillar Alex Schulman och Sigge Eklunds podcast.

Men jag kan knappt lyssna på den för att Sigge pratar så släpande som om han fått en hjärnskada och i samma tonläge hela tiden. Låter som en lobotomerad robot.

Alex är rolig men han outar sig ju som stendum för nån som tvivla innan.

En dålig kopia på filip och fredrik men bättre än att lyssna på allt dåligt sommarpratande i alla fall.

Jag tycker inte alls att Schulman framstår som stendum men dock väldigt ytlig och inte särskilt bred i sutt kunnande men det är ändå något annat än att vara korkad.

Filip och Fredrik gör naturligtvis en bättre podcast men de har kört så länge nu så jag tycker ändå rätt mycket om den här som ett lite mer fräscht alternativ för tillfället. Är nog just nu faktiskt den jag mest ser fram emot nya avsnitt från av de fem-sex poddarna som jag lyssnar på regelbundet.
Citera
2012-08-01, 14:49
Medlem
barnets avatar
Schulman nämnde i dagens avsnitt att han fått reda på att en av Sveriges mest kända kvinnor blir slagen av sin man?
Citera
2012-08-01, 15:58
Medlem
Staffords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Jag tycker inte alls att Schulman framstår som stendum men dock väldigt ytlig och inte särskilt bred i sutt kunnande men det är ändå något annat än att vara korkad.

Filip och Fredrik gör naturligtvis en bättre podcast men de har kört så länge nu så jag tycker ändå rätt mycket om den här som ett lite mer fräscht alternativ för tillfället. Är nog just nu faktiskt den jag mest ser fram emot nya avsnitt från av de fem-sex poddarna som jag lyssnar på regelbundet.

Ok stendum var att ta i. Mera ytlig och kanske inte lika allmänbildad som Sigge, men Alex växer tycker jag, gillar honom mer och mer. Verkar vara en kärleksfull kille
Citera
2012-08-02, 01:13
Medlem
Darwins avatar
Alex är en skabbig RÅTTA!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in