Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Och Sigge är himla kul när han imiterar folk.
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Japp. Hans imitation av människorna på föräldramötet var guld.
Det där fattar jag inte alls, tycker han är skittråkig när han ska försöka imitera. Det enda han gör är att ljusa upp rösten lite? Oavsett vem han ska imitera. Fan, go all in om du ska göra det över huvud taget. Anekdoten i sig lämpade sig väl för den typen av tramsande, men han förvaltar det ju inte. Säkert för att Alex gapskrattar redan innan han kommit igång, då tar han det inte längre.
Angående att de uppmärksammat Flashback-tråden så visst har de rätt i att lyssnarna vant sig lite. Men det handlar också om att de själva förändrat sig en del. Det som bl a jag klagade på i början, att de bara satt och runkade upp varandras egon, det har de lugnat sig med. I de senaste avsnitten har de börjat dissa varandra och visa mer jargong, precis som jag och många med mig eftersökte i början. De har även blivit lite mer privata och Alex har snackat om annat än sin pappa/dödsångest.
Vi vänjer oss lite, de ändrar sig lite. Snart möts vi någonstans på mitten. Jag börjar i alla fall tycka att det är på väg ditåt.