2012-05-17, 12:37
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Jag funderar nämligen på att flytta dit eftersom dom har rätt humana priser på lägenheter.
Jag vet om att Jakobsberg har sina problem och därför vill jag inte bo där.
Intrycket jag har fått efter att jag besökte Kallhäll var ialla fall att det var en lugn förort, och av nån anledning så var det pensionärer överallt (någonting som jag anser vara bra).
Det ända jag har fått höra är att man ska undvika termovägen, utöver det ska vilket läge som helst vara bra.
Jag söker främst åsikter från folk som faktiskt har bott i området eller vistats där, rasister från flashback som skriker att en förort är dålig så fort det finns 1% invandrare där behöver inte göra sig besväret tack
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2012-05-17 kl. 13:00.
Citera
2012-05-17, 12:56
Medlem
Himars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Jag funderar nämligen på att flytta dit eftersom dom har rätt humana priser på lägenheter.
Intrycket jag har fått efter att jag besökte Kallhäll var ialla fall att det var en lugn förort, och av nån anledning så var det pensionärer överallt (någonting som jag anser vara bra).
Det ända jag har fått höra är att man ska undvika termovägen, utöver det ska vilket läge som helst vara bra.
Jag söker främst åsikter från folk som faktiskt har bott i området, rasister från flashback som skriker att en förort är dålig så fort det finns 1% invandrare där behöver inte göra sig besväret tack

Vet inte så mycket om Kallhäll, men det verkar väldans trevligt! Det verkar lugnt och det finns ett överflöde av snygga brudar i dom svängarna. Åtminstone på perrongen! Dom har ju ett fint område vid tågstationen en bit bort, som ligger vid vattnet. Men de kanske är sjukt dyra? Kolla!
Citera
2012-05-17, 13:49
Medlem
Jakan är mycket bättre än kallhäll måste jag säga.

Kallhäll finns ingentng

jakan har allt.
Citera
2012-05-17, 14:23
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanR
Jakan är mycket bättre än kallhäll måste jag säga.

Kallhäll finns ingentng

jakan har allt.
Jag värdesätter säkerhet framför utbud av butiker och resturanger
Citera
2012-05-19, 23:43
Medlem
Ajdahos avatar
Ja, Jakan har mer butiker...
Men Kallhäll är ett otroligt mysigt ställe.. Nära till vattnet.. Fantastiskt bad...
Underbara människor!
Tystnad...

Ingenstans kan kännas mer hemma än Kallhäll!
Citera
2012-05-19, 23:48
Medlem
TheMPGs avatar
Lite stökigt i centrum på kvällarna, men vilket centrum i sthlm är inte det? Det viktigaste finns i centrum, och det är inte långt till Barkarby handelsplats där ALLT finns.

Termovägen är nog inte så hemskt, mest WT, så det är inte speciellt mycket tjafs (kan ha ändrats på senare år).

Undvik att parkera bilen på pendeltågsparkeringen
Citera
2013-02-15, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMPG
Lite stökigt i centrum på kvällarna, men vilket centrum i sthlm är inte det? Det viktigaste finns i centrum, och det är inte långt till Barkarby handelsplats där ALLT finns.

Termovägen är nog inte så hemskt, mest WT, så det är inte speciellt mycket tjafs (kan ha ändrats på senare år).

Undvik att parkera bilen på pendeltågsparkeringen

hahah mest WT kära du är du färg blind kulturrikare område en termovägan går nästan inte att hitta önska man kunde spränga den där jävla skithålan
Citera
2013-02-24, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabte
hahah mest WT kära du är du färg blind kulturrikare område en termovägan går nästan inte att hitta önska man kunde spränga den där jävla skithålan

Skojar du med mig eller? Är du rasist? Termovägen är aslugnt så lägg ner nu.
Citera
2013-02-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V3r0n1c4
Skojar du med mig eller? Är du rasist? Termovägen är aslugnt så lägg ner nu.

ja jag är rasist
Citera
2020-11-17, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig

7 år senare vad blev det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in