Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-05-17, 08:38
  #1
Medlem
Quarrels avatar
HD: Barn hittade skelett vid lekplats – analyseras av polisen
Citat:
Skelettdelarna har skickats på analys. På onsdagsförmiddagen var det oklart vilken typ av skelett det handlar om. Av just denna anledning saknar ärendet för tillfället rubricering hos polisen.
Är det en människa? Vem är försvunnen från Landskrona?
Citera
2012-05-17, 09:29
  #2
Medlem
Quarrels avatar
Hur långt är det från Citadellvägen till den plats Sjöfartshotellet låg på? Olöst försvinnande: Sven Nilsson, Landskrona, 1965.
Hur långt är det från Citadellvägen till Martin Heines bostad? Martin Heines mystiska försvinnande 1979
Citera
2012-05-17, 12:46
  #3
Medlem
SoTireds avatar
Konstigt om ett skelett har legat i ett buskage sedan 1965 eller 1979 utan att ha blivit hittat tidigare.
Buskar byts ut och klipps ju normalt sett. Det kan ju vara ett djur som grävt upp något som legat under marken. Elle som släpats dit från någon annan plats där det grävts eller rotats fram efter så många år.
Citera
2012-07-18, 12:09
  #4
Medlem
AlucardTheImpalers avatar
Något nytt?
Är väldigt nyfiken på hur det har gått och vad de kom fram till att det är för något.
Citera
2021-02-14, 16:09
  #5
Medlem
Vem hittades?
Citera
2021-02-14, 16:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven666
Två förslag på nyligen försvunna

Om det rör som att någon har mördats och grävts ner grunt - på grund av tjälen i marken kanske - så finns det två personer som har försvunnit i Skåne på sistone.

1. Natalie, 17 år, Hässleholm, som försvann den 31 januari.
2. Tony, 41, Hörby, som försvann den 18 januari.


Tråden är nio år gammal, era mongon!
Citera
2021-02-14, 17:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Tråden är nio år gammal, era mongon!
Fast vi kanske är nyfikna på att veta vem det var som hittades ändå?
Citera
2021-02-14, 17:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaschbacks
Fast vi kanske är nyfikna på att veta vem det var som hittades ändå?


Ok, det är godtagbart.

Jag såg nu att Raven666 måste ha hittat sina brillor och raderat sin post. Gott så!
Citera
2021-02-14, 17:11
  #9
Medlem
För att hålla mig on topic; det kan ju inte ha varit ben från en människa. Jag inbillar mig att tråden då skulle ha varit något mer imponerande än så här.
Citera
2021-02-15, 01:18
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
För att hålla mig on topic; det kan ju inte ha varit ben från en människa. Jag inbillar mig att tråden då skulle ha varit något mer imponerande än så här.
Det kan det nog ha varit, kanske inte har skrivits så mycket om detta i media.
Citera
2021-06-30, 23:22
  #11
Medlem
Psyko-Logicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaschbacks
Det kan det nog ha varit, kanske inte har skrivits så mycket om detta i media.

Har det framkommit nån mer info om dessa ben?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback