2005-02-26, 20:33
Medlem
ondbraddods avatar
"Bind Torture Kill" har kt fast efter typ 30 r.

www.ksn.com/news/stories/7036051.html

j
Citera
2005-02-26, 20:40
Medlem
GreenManalishis avatar
intressant.
Jag skrev en trd om honom fr ett r sedan
http://forum.flashback.info/scandina...seriem%F6rdare
Citera
2005-02-26, 21:41
Medlem
coolt

Lste om honom i en Caf-artikel fr ett tag sedan...verkar vara en mycket ovanlig seriemrdare, ska bli intressant att hra mer om fallet nr mera komer fram...
Citera
2005-02-26, 21:45
Medlem
ondbraddods avatar
Det jag r mest nyfiken p r varfr han pltsligt frsvann. Iof s verkar han kunna bindas till tminstone 2 mord efter att han tystnade.

De har f ddsstraff i kansas men inte under den tid han mrdade...

j
Citera
2005-02-26, 21:59
Bannlyst
ntligen ! ,som vr kre Fylking skulle sagt

Det r garanterat DNA spr som till slut ftt fast BTK killen,fr 30 r sedan s existerade ju inte DNA bevisning ,eller kunskapen om att lmna DNA efter sig ,s BTK killen lmnade skert drsvis med DNA efter sig, nummera kan dem ju tilloch med f fram DNA ur handsvett p ett papper om jag inte har fel.
Citera
2005-02-26, 22:48
Medlem
Yes -
Citat:
Police arrested Dennis Rader, a 59-year-old animal control officer, after his daughter, Kerri Rader, alerted authorities two weeks ago of her suspicion that her father was the BTK killer a self-coined nickname that stands for "Bind, Torture, Kill. A blood sample from his daughter was used to confirm DNA tests that linked Rader to to eight killings committed between 1974 and 1986, sources told FOX News.
(Foxnews)

Presskonferensen p Fox i eftermiddags var rtt skn - folk jublade o applderade nr de sa att de hade honom. Tyvrr kan han tydligen bara f livstid fr mord, ddsstraff infrdes -94 ...
Citera
2005-06-27, 21:06
Medlem
GreenManalishis avatar
Nu har han erknt sig skyldig
http://www.cnn.com/2005/LAW/06/27/btk/index.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem