2012-05-15, 18:51
Bannlyst
Jag har de senaste åren märkt en trend att det blir allt vanligare att man kör in en massa bögporr bland den vanliga heteroporren på porrsajter, se exempel på rad 7 uppifrån, bild 4:
http://www.xhamster.com/new/7.html
Har ni lagt märke till detta? Varför har man de senast typ två åren fått för sig att att det helt plötsligt är ok att stoppa in detta bland den vanliga porren?
Vad är era åsikter om denna trend?
Citera
2012-05-15, 18:55
Medlem
Spreztozcs avatar
Jag tycker inte alls om den trenden, vill man se bögporr kan mig söka sig till det istället, tycker jag.
Citera
2012-05-15, 18:56
Medlem
hottjoj3s avatar
tror de har bara glömt att filtrera filmerna.
Citera
2012-05-15, 18:59
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottjoj3
tror de har bara glömt att filtrera filmerna.

Nja, jag har själv märkt av fenomenet dem senaste månaderna.
Citera
2012-05-15, 19:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Vad är era åsikter om denna trend?
Vet inte om det ökat men kryllar av sånt på xtube :/
Citera
2012-05-15, 19:11
Medlem
Det är väl i och med att acceptansen för homosexualitet ökat avsevärt under senare år, som sådana här trender uppstår.
Citera
2012-05-15, 19:13
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Inte nog med det utan hos videouthyrare står lesbisk porr helt ogenerat mitt bland den vanliga heteroporren.
Citera
2012-05-15, 19:18
Medlem
Spreztozcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Inte nog med det utan hos videouthyrare står lesbisk porr helt ogenerat mitt bland den vanliga heteroporren.

Lesbisk porr får stå var de vill, varje dag i veckan.
Citera
2012-05-15, 20:01
Medlem
G-punktens avatar
Haha det har jag aldrig sett. xvideos har inge sånt!
Citera
2012-05-18, 16:31
Medlem
xDEFiLEDs avatar
Ni snackar ju sidor där ni får gratis porr, vad gnäller ni för om det finns lite bögporr? Ni tvingas ju inte direkt kolla på det, det finns ju faktiskt kategoriuppdelning så om man inte har väldigt skakiga händer är det nog ingen större risk att ni råkar klicka in på sånt ni inte vill se :P
Citera
2012-05-18, 17:13
Bannlyst
Kvinnor tänder ofta på bögporr, precis som män ofta tänder på lesbisk porr. Det kan ju möjligen ha med det att göra.
Citera
2012-05-18, 18:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xDEFiLED
Ni snackar ju sidor där ni får gratis porr, vad gnäller ni för om det finns lite bögporr? Ni tvingas ju inte direkt kolla på det, det finns ju faktiskt kategoriuppdelning så om man inte har väldigt skakiga händer är det nog ingen större risk att ni råkar klicka in på sånt ni inte vill se :P
Gå in på www.xtube.com, markera att du är man och gillar kvinnor, sen söker du på "sling sex" så får du se på bögporr....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in