2012-05-18, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gå in på www.xtube.com, markera att du är man och gillar kvinnor, sen söker du på "sling sex" så får du se på bögporr....

Det är ju inte direkt något att gnälla över. Flera av mina kk:s har gillat bögporr, precis som vi män ofta gillar lesbisk porr. De som gör porrsidorna har väl kommit på det på senare år.
Citera
2012-05-28, 00:01
Medlem
Markmags avatar
Det är inget jag märkt och vill inte vara med om det heller.
Citera
2012-06-16, 23:46
Medlem
ganglere2s avatar
Ja, det blandas in numera. Så var det inte förr.
Det är en del i agendan att uppluckra vår moral. Allt, även bögeri ska ses som normalt. Folk ska genom att steg för steg tvingas se olika saker också vänjas vid dessa. Märkte det redan för några år sedan att man börjat smyga in bögporr, djurporr och annat "trevligt" bland vanlig porr. Nu kommer även värre saker att börja blandas in.
Citera
2012-06-17, 13:11
Medlem
Vems agenda? Genuint nyfiken...

Själv tycker jag: Så länge de inte börjar att blanda in bögporr i heterofilmer så kan jag leva med det. Att det finns rena bögporrfilmer på sidor som har filmer i typ 100 olika kategorier som man kan sortera efter är väl ok, dessutom finns det ju rätt rejäla preview-funktioner för enskilda klipp. Vad är problemet?
Citera
2012-06-17, 17:10
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Ja, det blandas in numera. Så var det inte förr.
Det är en del i agendan att uppluckra vår moral. Allt, även bögeri ska ses som normalt. Folk ska genom att steg för steg tvingas se olika saker också vänjas vid dessa. Märkte det redan för några år sedan att man börjat smyga in bögporr, djurporr och annat "trevligt" bland vanlig porr. Nu kommer även värre saker att börja blandas in.

Tvingas? Vem tvingar dig att kolla på bögporr? Mig har då ingen försökt tvinga till det. Jag har varit aktiv på internet sedan 1995 och jag har uppriktigt sagt aldrig sett mer än en enstaka stillbild föreställandes bögporr.
Och när du som porrkonsument försöker argumentera i en moralgrund så börjar det lukta lite dubbelmoral.
Citera
2012-06-17, 18:27
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tvingas? Vem tvingar dig att kolla på bögporr? Mig har då ingen försökt tvinga till det. Jag har varit aktiv på internet sedan 1995 och jag har uppriktigt sagt aldrig sett mer än en enstaka stillbild föreställandes bögporr.
Och när du som porrkonsument försöker argumentera i en moralgrund så börjar det lukta lite dubbelmoral.

Man tvingas se de där stillbilderna du skriver om.
Citera
2012-06-17, 19:24
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Gå in på www.xtube.com och välj att du är man som gillar kvinnor och sök lite, exempelvis på "swing sex" så är typ hälften eller nåt av träffarna bögporr.
Citera
2012-06-17, 22:41
Medlem
Citat:
Man tvingas se de där stillbilderna du skriver om.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gå in på www.xtube.com och välj att du är man som gillar kvinnor och sök lite, exempelvis på "swing sex" så är typ hälften eller nåt av träffarna bögporr.

Nu har jag aldrig gått in på sidan xtube och jag förutsätter att ni inte heller blir tvingade att gå dit.
Om det finns en webbplats som har funktioner och material ni ogillar så sluta att gå dit då? Svårare än så kan det väl inte vara. Eller skicka ett mail och be dem ändra på sidan.
Citera
2012-06-17, 22:52
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Nu har jag aldrig gått in på sidan xtube och jag förutsätter att ni inte heller blir tvingade att gå dit.
Om det finns en webbplats som har funktioner och material ni ogillar så sluta att gå dit då? Svårare än så kan det väl inte vara. Eller skicka ett mail och be dem ändra på sidan.

Vad det var frågan om var inte om man är tvingad att gå till en viss sida. Inte ens om man gillar eller ogillar en viss sorts material.
Tråden handlar om trenden att blanda bögporr med vanlig porr. Läs trådrubriken så ser du. Det finns utan tvivel en sådan trend. Det var inte på det sättet tidigare men det har blivit så de senaste åren. En trend alltså.
Citera
2012-06-17, 23:09
Medlem
Citat:
Vad det var frågan om var inte om man är tvingad att gå till en viss sida. Inte ens om man gillar eller ogillar en viss sorts material.
Tråden handlar om trenden att blanda bögporr med vanlig porr. Läs trådrubriken så ser du. Det finns utan tvivel en sådan trend. Det var inte på det sättet tidigare men det har blivit så de senaste åren. En trend alltså.

Fast du talar ju själv om tvång och att det skulle vara en medveten konspiration.

Citat:
Det är en del i agendan att uppluckra vår moral. Allt, även bögeri ska ses som normalt. Folk ska genom att steg för steg tvingas se olika saker också vänjas vid dessa.
Citera
2012-06-17, 23:35
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Fast du talar ju själv om tvång och att det skulle vara en medveten konspiration.

Nej inget tvång. Inte är man tvingad att gå till en porrsida öht.
Dock så är jag övertygad om att det är mycket medvetet gjort. Konspirationen kom du med.
Citera
2012-06-18, 02:30
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Om det finns en webbplats som har funktioner och material ni ogillar så sluta att gå dit då? Svårare än så kan det väl inte vara.
Finns ingen annan sida med samma urval av porr att titta på vad jag sett :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in