Fick detta kort tillsammans med en dyrare whiskyflaska, har inte en aning om vad det är och vad jag ska göra med det. Det kan mycket väl vara så att det inte alls har med IT att göra och då får jag be om ursäkt och ber ödmjukast mod att flytta.
Tycker den ser lite för tunn ut, påminner om nåt jag skulle vilja stoppa i en chipläsare. Stoppade nämligen in något liknande i usbn en gång och det resulterade i kortslutning. Men ts har ju den i handen och kan enkelt se om den passar. Hittar du en liknande designad usb kontakt så får du gärna länka då jag har sökt utan att finna.
Klart att det är ett usbminne. Bara sätt in den där det passar så får du väl se någon jävla reklam som tidigare nämnt. För att inte riskera något kan du ju använda en gammal dator som ej är uppkopplad.
På tal om kortis, har jag oxå varit med om. Det rök till och sa poff. Kan tillägga att jag efterhand såg att, jag satt i minnet fel. Men är en konstruktions miss! Rolig marknadsföring. Spännande !
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!