• 1
  • 2
2012-05-14, 21:30
Medlem
InsaneInBrains avatar
Jag är ju fan rätt så ung och har inte så mycket att göra nu för livet. Cannabis kan jag inte röka för jag har blivit påkommen av familj och alla vill att jag ska hålla mig borta och jag har lovat det och det suger utan hasch dagarna är så jävla långsamma och tråkiga.

Vad för droger kan jag använda i stället men samtidigt som inte förstör mitt utseende eftersom jag är en ung söt brud. Kan jag använda tramadol eller Extsy då och då? Vad för effekt och hur påverkas hälsan och utseendet av det?
Thanx
Citera
2012-05-14, 21:32
Medlem
glois avatar
Tjack, IV.
Citera
2012-05-14, 21:35
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloi
Tjack, IV.
Skönt rus men jag vet hur tjack kan pajja ens face totalt har sett bilder på folk före o efter.
Citera
2012-05-14, 21:37
Medlem
CitizenErazeds avatar
Varför har du inte ens tänkt tanken på att sluta?
Älskar du knarket mer än familj och vänner?
Testat att skaffa en hobby eller något som för dig på andra tankar än droger?
Om inte, gör det!
Citera
2012-05-14, 21:40
Medlem
Kashis avatar
Ta lite ansvar, skaffa egen lya, arbete och en skön soffa så kan du puffa på i godan ro sen.
Citera
2012-05-14, 21:45
Medlem
teamforce2s avatar
Köp ett instrument. Jag lovar!
Citera
2012-05-14, 21:45
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CitizenErazed
Varför har du inte ens tänkt tanken på att sluta?
Älskar du knarket mer än familj och vänner?
Testat att skaffa en hobby eller något som för dig på andra tankar än droger?
Om inte, gör det!
Jag har gjort de flera gånger men för mig är det inte det lättaste, jag kan fan ha svårt för o sluta dricka cola. Hur som helst så har jag inte råd o slösa på hobbys plus att jag inte ens kan hitta ett jävla jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Ta lite ansvar, skaffa egen lya, arbete och en skön soffa så kan du puffa på i godan ro sen.
Jag ska jag ska ! jag längtar till det men det kommer nog inte kännas skönt o puffa för det är ett jävla besvärligt fas att gå igenom när man slutar och sen att tillåta sig börja igen efter allt kämpande och efter löften till familjen, då kommer jag få massa panikångest.

Nej vill syssla med nån annan drog kanske nåt inom benzo-grejerna eller bara tramadol men har ingen erfarenhet till dessa narkos.
Citera
2012-05-14, 21:46
Medlem
Analhuvuds avatar
Testa benso,tramadol,lyrica,stilnoct
Citera
2012-05-14, 22:23
Medlem
InsaneInBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analhuvud
Testa benso,tramadol,lyrica,stilnoct
är du säker på det för om du skojar säg till vill nt ge mig in i nåt jag kommer ångra sen
Citera
2012-05-14, 22:32
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain
är du säker på det för om du skojar säg till vill nt ge mig in i nåt jag kommer ångra sen
Det han sa var ingen bra idé.. Här gäller extrem självdiciplin för att hanskas med dessa droger "nån gång ibland". Som någon sa. Försök ta ditt ansvar, skaffa jobb, lägenhet. Sen är det upp till dig.

Prova lustgas. Det är faktiskt skoj och du blir inte beroende.. Blir roligare till fyllan också.

Kör på med gamle, om du anser det, tråkiga alkoholen än så länge annars...
Senast redigerad av Psychorama 2012-05-14 kl. 22:34.
Citera
2012-05-14, 22:41
Medlem
Analhuvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InsaneInBrain

Benso kan du testa att knapra lite och även lyrica. Eller allt kan du knapra bara du inte gör det allt för ofta.
Citera
2012-05-14, 22:41
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Det han sa var ingen bra idé.. Här gäller extrem självdiciplin för att hanskas med dessa droger "nån gång ibland". Som någon sa. Försök ta ditt ansvar, skaffa jobb, lägenhet. Sen är det upp till dig.

Prova lustgas. Det är faktiskt skoj och du blir inte beroende.. Blir roligare till fyllan också.

Kör på med gamle, om du anser det, tråkiga alkoholen än så länge annars...

Dock övermänsklig beroendeframkallande kortsiktigt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in