Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Jag har aldrig fattat grejen med att gradera sitt eget utseende eller andras för den delen och kan inte placera mig själv på en 1-10 skala, egentligen ingen annan heller.
Här verkar det dock vara väldigt vanligt så jag tänkte be om lite hjälp med referenser fr att se hur folk förhåller sig till den här skalan.
Den som har tid får gärna lägga in bilder på vad ni anser motsvarar en 1a, 2a, 3a, etc. Det är dock en för del o man postar bilder på flera olika nivåer på skalan eftersom det annars blir ganska intetsägande hur de förhåller sig till varandra.
Gärna män och kvinnor också för den delen, och slutgiltligen vore det bra om vi använder oss av icke-kändisar, eftersom det är graderingen av människor i vardagssituationer jag inte begriper mig på riktigt.
Tack på förhand, och jag hoppas någon tar sig tid, jag blir nämligen inte klok på det här.
Det finns ingen poäng förutom den som dem oattraktiva skapar för att ge sig själva ngt att bestämma efter, det gör dem glada, människan som sådan är generellt rätt korkad och vill märka saker, som en hund som märker revir,
men det är olika, sen ska man inte endast se till yttre, tänk inte på det låt dem fula göra det,