2012-05-14, 18:33
Medlem
Harrison_Fords avatar
http://image.bayimg.com/haohfaadj.jpg
9
Ger aldrig en tjej 10 eftersom det inte lämnar utrymme till någon ännu vackrare
Citera
2012-05-14, 18:43
Medlem
6its avatar
Varför inte?
1-3 jätte fula.
4-5 fula.
6 påsattbar.
7-9 snygga.
10 drömtjejen

Jag känner faktiskt en riktig jävla 10. Blir typ kåt när jag är i närheten av henne. Ingen vanlig snygg tjej utan för snygg för sitt eget jävla bästa. Jävligt deprimerande. Skulle nog kunna ge allt för att hon skulle bli min
Citera
2012-05-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Rätt intressant att de flesta ändå verkar överens om att det går från omkring 7 och uppåt, neråt är helt enkelt inte av intresse.

Precis. Att systematiskt påpeka (och kartlägga) hur fula folk är, det intresserar inte folk, det vore ju helt absurt. Skalan finns till för att bedöma snygghet, så de som inte ses som snygga tas inte med i beräkningarna.

Typ som med ljud och ljus, vi har inga namn för frekvenser bortom infrarött ljus/infraljud och ultraviolett ljus/vitt brus, för de är irrelevanta för oss då vi inte kan uppfatta dem med våra sinnen.

Citat:
Jag hade nästan väntat mig en bredare variation med typ 5 som "svensson" också neråt mot trafikolycka och motsvarande uppåt då.

Nja, Svensson skulle snarare ligga mellan 5,5-6,5, allt under 5,5 är ju nämligen fult då det faller under medelpunkten. Plus att svenskar i regel ser relativt bra ut.

Citat:
Du har rätt, jag skulle vilja bredda det till en mer allmän diskussion om fenomenet även om exempel är bra för att förtydliga.

Låter intressant. Jag kan återkomma med personliga exempel senare.
Citera
2012-05-14, 21:27
Medlem
tuutas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ainon
Fn alltså varför kommer jag bara in på den inloggade personens startsida?
Var tvungen att försöka från en kompis logg också, trodde det var min sida som länkades till först

Googlade och ibland är man korkad

Haha gjorde samma misstag
Citera
2012-05-14, 21:30
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrison_Ford
http://image.bayimg.com/haohfaadj.jpg
9
Ger aldrig en tjej 10 eftersom det inte lämnar utrymme till någon ännu vackrare

Jaha. Mutade hon dig med en guldpeng för att du skulle säga så, eller hotade hon bara med stryk?
Citera
2012-05-14, 22:06
Medlem
Lägsta nivån är väl medfödda handikappsproblem eller missbildningar. Mitten skulle jag säga är som paul newman. Ruggigt ful. På toppen är det brad pitt och antar att james dean också var där.
Citera
2012-05-14, 22:44
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Jaha. Mutade hon dig med en guldpeng för att du skulle säga så, eller hotade hon bara med stryk?
Hon smiskar mig
Citera
2012-05-14, 22:50
Medlem
Ja!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Lägsta nivån är väl medfödda handikappsproblem eller missbildningar. Mitten skulle jag säga är som paul newman. Ruggigt ful. På toppen är det brad pitt och antar att james dean också var där.

Visst har man olika smak och så, men ruggigt ful är väl att ta i?

http://4.bp.blogspot.com/-_QEQFLnGuFs/TyGjB7B0LyI/AAAAAAAAA2c/rg_0zxfVbW4/s1600/newman.jpg
Citera
2012-05-15, 00:59
Medlem
Wzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ja!
Visst har man olika smak och så, men ruggigt ful är väl att ta i?

http://4.bp.blogspot.com/-_QEQFLnGuFs/TyGjB7B0LyI/AAAAAAAAA2c/rg_0zxfVbW4/s1600/newman.jpg

Ja fy fan, då måste ju en annan se ut som en påse skridskor.
Citera
2012-05-15, 01:18
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wzzy
Ja fy fan, då måste ju en annan se ut som en påse skridskor.
i särklass det bästa uttryck jag någonsin sett!!!!

ont: mjae, jag är skeptisk. Alla har sina speciella skönhetsdrag, det gäller bara att hitta dem
Citera
2012-05-15, 02:08
Medlem
IanPaices avatar
I min värld är 5/10 en helt normal tjej.. En tjej som det inte är "något fel på", men som kanske har något "tråkig" (dvs. inte direkt något att spana in), men ändå inte oattraktiv.

Under 5? Det är då övervikt (som är felplacerad), för smal, finnar, vårtor, hängbröst och annat kommer in.

6-7: Söt.

8-10: Wow!

Tror allas 6-9 kan variera en del. Dina 9 kan vara 7 enligt mig. Säger man dock seriöst "10/10" nickar nog de flesta med.
Citera
2012-05-15, 06:18
Medlem
AkkAkks avatar
I tonårsgrabbens värld:
10 - skitsnygg
9 - snygg
8 - ok
7 och ner - Fy fan vad äcklig.

I min värld:
1 - fulast i världen
5 - medelsnygg