• 1
  • 2
2012-05-14, 13:24
Medlem
mariejanas avatar
För snart ett årsedan börja jag prata med den tjej som jag tycker är vackrast i hela världen hon har sån skön personlighet och varmt hjärta. Hon gjordemig så lycklig jag kunde öppna mig totalt för henne och berätta alla mina känslor hon älskade att jag var så ärlig. Jag var aldrig ihop med henne, men vi träffades några gånger och ja vet att hon tyckte om mig också. Sedan hände massa skit i hennes liv och jag ville vara där för henne så mkt och sa alltid till henne det hon dissa mig aldrig. Men kunde känna att vi gled ifrån varrandra. S. . Två veckor efter vi träffades senaste gången hörde jag att hon var ihop med någon annan. Jag blev förkrossad men inte arg så jag fråga henne varför hon inte sa något till mig, då blev hon arg men sen så ändra hon sig och fick dåligt samvete. Har inte pratat med henne något mer sen dess. Jag saknar henne så mkt men har lovat mig själv att jag aldrig ska säga det till henne, även fast jag vill göra det mer än något annat. Vi har inte pratat på 6 måndader om inte mer. Vad ska jag göra?
Citera
2012-05-14, 13:39
Medlem
mariejanas avatar
Kan också tillägga att jag har en stark känsla atthon fortfarande tänker på mig med men detta kan ju bara vara önske tänkande. Åååå vad jag hatar detta har försökt att glömma henne men det går bara inte ...
Citera
2012-05-14, 13:43
Medlem
RazorTongues avatar
Låt henne vara, och gå vidare i livet. Hon är uppenbarligen inte intresserad.
Citera
2012-05-14, 13:55
Medlem
Ta kontakt med henne!
Hon är uppenbarligen en drömtjej för dig enligt dig själv så jag ser ingen anledning till varför du inte skulle ta kontakt genom exempelvis Facebook eller sms.

Lycka till!
Citera
2012-05-14, 13:57
Medlem
mariejanas avatar
Skönt att du säger det men känns så jävla svärt å bara ta upp kontakten med henne helt plötsligt va ska man säga lixom? hon är ju fortfarande ihop med han
Senast redigerad av mariejana 2012-05-14 kl. 14:01.
Citera
2012-05-14, 14:10
Medlem
kattsvins avatar
Om hon fortfarande har kille så ser jag ingen anledning att du ska ta upp kontakten om du är ute efter ett förhållande med henne? Kommer bara sluta med att du blir sårad ännu en gång.
Citera
2012-05-14, 14:19
Medlem
mariejanas avatar
Det jag vill mest är att a ett förhollande med henne, men kan också säga att jag behöver henne för jag har det fett jobbigt ibland och får panik och då kunde jag prata med henne och ignorera skiten en stund hon betydernså mkt för mig och javet att hon inte är den sista imitt liv men nu förtillället så känns det som hon hade kunnat stötta mig som hon gjorde förut.
Citera
2012-05-14, 15:45
Medlem
mariejanas avatar
Behöver mer råd !!)
Citera
2012-05-15, 01:46
Medlem
Jag är i en liknanade situation nu, fast för mig rör det sig om typ 2 månader istället för 6.

Om hon fortfarande är tillsammans med en annan är det nog inte en så bra idee att höra av sig om du letar efter nått annat än ett avslut, men ett clean cut så att säga är väl vad vi behöver.

De råd som jag får när jag snackar med folk är att jag bara ska glömma henne, men det går inte, därför ser jag hellre att jag gör ett sista försök och failar istället för att klamra sig fast vid något omöjligt.

Det kommer vara jobbigt till en början men när du kommit över henne kommer du vara glad att det är över.
Citera
2012-05-15, 10:32
Medlem
mariejanas avatar
Eller hur jag känner att jag inte fick ett bra avslut på det hela och därför vill ja typ bara prata med henne engång till så jag kan glömma henne. Det känns förjävligt att bara skita idet när jag kämpade så mycket
Citera
2012-05-15, 10:46
Medlem
eleven7s avatar
Grabben du behandlade henne som en vän och då blev hon din vän med. Var aldrig så öppen med tjejer. Låt dom kämpa och lista ut saker själv. Vet inte tjejen var hon har dej blir du mycket intressantare.

Har ni inte snackat på 6mån så kan du ju testa att höra av dej. Men inget jag saknar dej prat för då blir det samma visa igen.
Citera
2012-05-15, 11:01
Medlem
mariejanas avatar
Jag vet detta men det kändes så gött å säga att ja va kär i henne för jag har alltid hört att tjejer tycker om när killar är ärliga mot dom, och hon gillade när jag va romantisk haha men idag vet jag att man icke ska vara för frammåt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in