• 1
  • 2
2012-05-14, 03:10
Medlem
Bisarros avatar
Det är inte bra för hjärnan, det vet jag, men om man häller ite i en båse och andas in, får man en behagllig effekt?
Gav ingen effekt på mig. Något annat man kam boffa?
Senast redigerad av Bisarro 2012-05-14 kl. 04:00.
Citera
2012-05-14, 04:04
Medlem
Bisarros avatar
Tändvätska? Eller är det hetl verklingslöst?
Citera
2012-05-14, 04:14
Medlem
speedypeedys avatar
shit, du verkar va ganska desperat inatt... gå ut o slanga en bil på ett par deciliter soppa istället, tror inte direkt tändvätska ger nån större effekt om jag ska vara ärlig...
Citera
2012-05-14, 04:30
Medlem
Bisarros avatar
Något enklare då? Något man kan gå in i affärer oc köpa helt appropå.
Citera
2012-05-14, 04:36
Medlem
Bisarros avatar
Trälim då?
Citera
2012-05-14, 06:35
Medlem
sommarlovs avatar
Antingen är du 14 år eller inlåst på ett behandlingshem!

Börja med att fixa ditt liv, ska du "knarka" och har sådana grundproblem, blir det bara problem!
Citera
2012-05-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro
Det är inte bra för hjärnan, det vet jag, men om man häller ite i en båse och andas in, får man en behagllig effekt?

Tjena, du kanske ska testa lite tändar gas?
Varför så desperat? Skaffa dig lite röka isället
Citera
2012-05-14, 13:49
Medlem
CristDaFists avatar
https://www.flashback.org/t117168 Här hittar du säkert några tips på vad som kan bränna bort dina sista hjärnceller.
Citera
2012-05-14, 14:00
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bisarro

klister bränner hjärnceller och är riktigt fattigt och pundigt, hur gammal är du? 15?
Citera
2012-05-14, 14:01
Medlem
FrankBooths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Antingen är du 14 år eller inlåst på ett behandlingshem!

Börja med att fixa ditt liv, ska du "knarka" och har sådana grundproblem, blir det bara problem!

Precis vad jag tänkte också.
Citera
2012-05-14, 14:01
Medlem
Protheuss avatar
Tänkte nästan ge dig ett recept på klorgas för att driva men jag är fan rädd att du faktiskt skulle göra det och döda hela grannskapet. Lägg ner med det här sorgliga knarkandet, ska det vara så ska det vara på riktigt.
Citera
2012-05-24, 07:11
Medlem
Nattskattas avatar
Ska du nu sniffa lim (vilket är jävligt dumt av dig!!!) så ska du inte ta karlssons... det ger knappt någon effekt alls... Superlim fungerar bättre i ändamålet att lösa upp din hjärna :P Thinner,aceton och andra fettlösande medel fungerar också bra... Behaglig? Grym huvudvärk och att hela världen snurrar typ... finns bättre grejer,även om vi tänker på de rent lagliga Tändargas har jag själv inte prövat men en kompis till ´mig har,han kände en lite varm känsla i bröstet några min men det var det enda... rätt världelöst med andra ord.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in