2012-05-13, 21:13
Medlem
Hej! Det är så att jag kör utan batteri på min laptop, och jag råkade dra ur kabeln. Dagen efter sätter jag på den och märker att den är segare. Första problemet jag stöter på är att när jag försöker starta internet explorer ( den senaste antar jag) så frezzar den upp, Efter några minuter så stängs den av självmant och laptopen blir allmänt lite segare. Samma sak händer med fozilla men den stängs inte av där. Vad bör jag göra ? jag kan inte återställa den till en tidigare punkt för jag har inte ngn tidigare återställningspunkt hehe
Citera
2012-05-13, 21:14
Medlem
Den freezar inte när jag använder 64 bit men jag brukar oftast köra på 32
Citera
2012-05-13, 21:52
Medlem
Alla program känns segare vid uppstart, vissa program fastnar till o med speciellt internet 32 bit:S
Citera
2012-05-13, 22:17
Medlem
Energidrickas avatar
köp på 64 bits då, Problem solved.
Citera
2012-05-13, 22:31
Medlem
alla program känns i överlag segare, det tar tid o oftast så stannar dem från ingenstans.. om jag nu formaterar, behöver jag ha någon kod ? förj ag fick int windows cd till min laptop ?
Citera
2012-05-15, 11:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruuners123
alla program känns i överlag segare, det tar tid o oftast så stannar dem från ingenstans.. om jag nu formaterar, behöver jag ha någon kod ? förj ag fick int windows cd till min laptop ?

kod under datorn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in