Hej! Det är så att jag kör utan batteri på min laptop, och jag råkade dra ur kabeln. Dagen efter sätter jag på den och märker att den är segare. Första problemet jag stöter på är att när jag försöker starta internet explorer ( den senaste antar jag) så frezzar den upp, Efter några minuter så stängs den av självmant och laptopen blir allmänt lite segare. Samma sak händer med fozilla men den stängs inte av där. Vad bör jag göra ? jag kan inte återställa den till en tidigare punkt för jag har inte ngn tidigare återställningspunkt hehe
alla program känns i överlag segare, det tar tid o oftast så stannar dem från ingenstans.. om jag nu formaterar, behöver jag ha någon kod ? förj ag fick int windows cd till min laptop ?
alla program känns i överlag segare, det tar tid o oftast så stannar dem från ingenstans.. om jag nu formaterar, behöver jag ha någon kod ? förj ag fick int windows cd till min laptop ?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!