Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-05-13, 21:08
Medlem
Hallå, har aldrig stött på en tjej (visserligen har jag inte varit med överdrivet många tjejer heller) som har kunnat runka ordentligt. Orytmiskt och allmänt kasst grepp, etc.

Hur upplever ni tjejer att killar pullar er vs när ni tar på er själva? Är vi lika dåliga på det som ni är på vice versa?

Flera av mina manliga vänner sa samma sak, nu vill jag höra vad ni tycker/tänker/säger!
Citera
2012-05-13, 21:11
Medlem
percees avatar
Det finns tjejer där ute med fint handlag också!
Citera
2012-05-13, 21:21
Medlem
EckiEckis avatar
De flesta flickor är jäkligt bra på det. Men de är inte tankeläsare

Min poäng är att man måste prata om vad som funkar. När jag väl räknade ut DEN saken så har sexet blivit ohyggligt mycket bättre.
Citera
2012-05-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
Hallå, har aldrig stött på en tjej (visserligen har jag inte varit med överdrivet många tjejer heller) som har kunnat runka ordentligt. Orytmiskt och allmänt kasst grepp, etc.

Hur upplever ni tjejer att killar pullar er vs när ni tar på er själva? Är vi lika dåliga på det som ni är på vice versa?

Flera av mina manliga vänner sa samma sak, nu vill jag höra vad ni tycker/tänker/säger!

Jag tror inte att du varit med om mycket. Själv(utan att skryta) så får jag alltid hör att jag är otroligt bra, det kan väl vara något man bara säger men i och med att jag får höra det jämt så. Träffar du en tjej som njuter till fullo och har varit med dig ett tag så lär du finna det skönt. Och som svar på din fråga, NEJ. Många killar verkar vara porrskadare, jag ska inte säga vad som är fel och rätt men känner du minsta tvekan på saken i akten så måste det ändras. Ofta känns det jobbigt när man stönar av välbehag innan orgasm och killen mitt i allt ska ändra allt, kan det inte förstås att man stönar av en anledning? Jaja.. finns bra tjejer men jag inbillar mig att du är ganska ung?
Citera
2012-05-13, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EckiEcki
De flesta flickor är jäkligt bra på det. Men de är inte tankeläsare

Min poäng är att man måste prata om vad som funkar. När jag väl räknade ut DEN saken så har sexet blivit ohyggligt mycket bättre.

This.

Kommunikation = bättre sex
Citera
2012-05-13, 21:25
Medlem
Min grabb pullar skönare än när jag själv gör det. :$
Hatar egentligen att runka av killar när de inte säger hur de vill ha det. Brukar rädda det med en gudomlig avsugning.
Citera
2012-05-13, 21:26
Bannlyst
min pojkv suger på det... mitt ex var sjukt bra på det,, fattar inte ens varför tjejer ska runka av killar??? kan de väl göra själva, nu tänker ni väl att "tjejer kan väl pulla själva då med", ja?? men det är alltid killarna som insisterar att göra det4
Citera
2012-05-13, 21:31
Medlem
Turid1891s avatar
Haha, inte ofta one night stands är bra på någonting som har med händer/tunga att göra.
Citera
2012-05-13, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CandyCam
Jag tror inte att du varit med om mycket. Själv(utan att skryta) så får jag alltid hör att jag är otroligt bra, det kan väl vara något man bara säger men i och med att jag får höra det jämt så. Träffar du en tjej som njuter till fullo och har varit med dig ett tag så lär du finna det skönt. Och som svar på din fråga, NEJ. Många killar verkar vara porrskadare, jag ska inte säga vad som är fel och rätt men känner du minsta tvekan på saken i akten så måste det ändras. Ofta känns det jobbigt när man stönar av välbehag innan orgasm och killen mitt i allt ska ändra allt, kan det inte förstås att man stönar av en anledning? Jaja.. finns bra tjejer men jag inbillar mig att du är ganska ung?
Varför så defensive? Trampade jag dig på tårna?

Av ~10 olika tjejer har alla vart lika dåliga. Slump menar du?

Du var då inte rädd med att generalisera iaf
Citera
2012-05-13, 21:50
Medlem
Till att börja med, för att få orgasm så behöver det stora flertalet tjejer få KLITORIS stimulerad. Med pulla menar man oftast penetrering med fingrarna.... och det ger oftast inte orgasm nej! så killar gör tom helt fel grej ibland.... Dom ska absolut hälla på med sitt in-ut med fingrarna trots att man försöker visa/säga att de ska smeka klittan istället. Visst om dom slickar på/omkr klitta kan det va gött med lite pullande också men, som svar på frågan... Kilar är ofta kass, tills man lärt upp dem iaf...
Citera
2012-05-13, 22:39
Medlem
Jag är sjukt otroligt duktig på att pulla

Men jag har bara träffat en tjej som är bra på runka, eller två faktiskt. Den ena var okej. Den andra var gudalik. Fy fan vad bra hon var, sjukt fantastisk. Kan aldrig runka så på egen hand. Hon använde ju två händer o lite extra med munnen ;D
Citera
2012-05-13, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hanakoflower
This.

Kommunikation = bättre sex

Helt enig. Glidmedel före penetration skadar inte heller, för båda parter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in