De e bara invandrare och moppepojkar som håller till där nere, så det kan vara vad som helst. ner ifrån höghusen upp till öjersjö är det bara problem istortsett.
De e bara invandrare och moppepojkar som håller till där nere, så det kan vara vad som helst. ner ifrån höghusen upp till öjersjö är det bara problem istortsett.
nja.. bor ju i Björndammen o där händer det aldrig någonting.. därför blev jag så fundersam!
Känns som att det måste vara något allvarligare än små moppepojkar iaf..
Luktar det bränt? Isf sätter jag pengar på bilbränning, annars rån.
Nä.. ingen bilbrand.. detta var inne på gården.. måste ju vara vapen inblandat, annars hade det inte varit så många poliser! Inte ens i höghusen (bushusen här nedanför) brukar ha så många polisbilar när det händer nått!
TS, snälla uppdatera om vad som hänt! Låter jävligt obehagligt att vapen kan ha varit inblandade Några helveten brände 3 bilar uppe i Furulund för några månader sedan, hoppas polisen sätter ditt dem!
För några månader sedan brände dom 3 bilar på parkeringen där uppe i furulund hörde jag så jag är inte förvånad om det visar sig vara massbilbränning igen.
det e inga bilar brända här.. dom va inte ens vid parkeringen
Rån mot Pizzeria i Kungälv nyligen enligt Kungälvsnyheter, helikoptern har befunnit sig där också, jakten kanske har gått mot Partille med tanke på polisnärvaron där nu.
Senast redigerad av TimothyMcVeigh 2012-05-13 kl. 21:24.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!