• 2
  • 3
2012-05-15, 21:43
Medlem
Alfred83s avatar
Är det bara jag, eller verkade damerna i programmet lite... Eljest kanske var der bara att de bröt på finska, men jag fick klara alkisvibbar eller något annat fel å huvudets vägnar som gör det svårt att hantera verkligheten.
Citera
2012-05-16, 09:17
Medlem
Helt klart var det WT kvinnor. Tycker synd om negerhanarna som måste serva dessa motbjudande varelser.
Citera
2012-05-16, 13:15
Medlem
Zhuls avatar
Gillar inte konceptet precis.
Citera
2012-05-16, 18:26
Medlem
SportTacs avatar
Vedervärdigt.
Citera
2012-05-16, 21:11
Medlem
Sie-Gubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfred83
Är det bara jag, eller verkade damerna i programmet lite... Eljest kanske var der bara att de bröt på finska, men jag fick klara alkisvibbar eller något annat fel å huvudets vägnar som gör det svårt att hantera verkligheten.

Jag håller med dig. Den där Sinikka med det långa håret betedde sig väldigt underligt ett flertal gånger.
Som när hon satt framför datorn och skypade med sin blivande man och när hon konfronterade honom.
Jag tyckte att hon betedde sig som hon var psykiskt sjuk.
Och det faktum att hon redan blivit lämnad en gång av en man tidigare och gör om detta och tror att han på riktigt tycker om henne är ju verkligen rubbat.
Citera
2012-05-26, 18:30
Medlem
RedCrabs avatar
En av männens mamma såg ju bättre ut är dessa häxor.
Citera
2012-05-26, 18:39
Medlem
Daineas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccchector
Fräscha personer får till det i sverige, oftast bara bottenskrapet som är kvar

Att "få till det" ær væl en sak, det kan de flesta, men ær dom lyckliga? De enda två førhållanden i vænkretsen jag skulle sæga fungerar bra ær en svenska som ær tillsammans med en polack, och en norrman som ær gift med en filipinska. Det sæger en god del om hur tragiska vi ær som folk; att våra egna faktiskt inte ær bra nog...
Citera
2012-05-26, 18:45
Medlem
Ratads avatar
Det bästa är att Achtungbladet aldrig har kommentarsfunktion till artiklar där "de där rasistiska dödsknarkarnazisterna" kan få för sig att ha en åsikt eller fundera.

"Man vet ju hur svenskar är, födda rasister och jantelagsmänniskor!" verkar vara redaktionens fördom om sina läsare.

"It täjkes såm times to mäjk desissiöns." Damn straight sistah.
Citera
2012-05-26, 20:45
Medlem
Bzzs avatar
Varför verkar folk snöa i på just folks sexuella böjelser?

Varifrån kommer idén att någon sorts "ordning och reda" måste råda: bara vissa individer får ha sex med vissa andra passande partners, och det vi alla som har en rättighet och skyldighet att kontrollera och straffa varandra. Det är väl inte någon farlig sorts anarki som skulle utbryta om de här oskrivna reglerna bröts, ignorerades och böjdes?

Ett enkelt exempel är väl homo-människorna. Det fanns en tid då detta var olagligt och straffades på alla möjliga och omöjliga sätt. Idag är det inte så. Inte innebär väl det att en livsfarlig anarki har utbrutit, som uppslukat oss alla i en bottelös normlöshet där alla dödar alla?
Citera
2012-05-26, 20:49
Medlem
Kändes som tre konstnärs kvinnor med tydliga vänster värderingar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in