2012-05-13, 01:56
Medlem
woodwells avatar
Inatt bestämde sig mitt Spotify för att mitt lösenord inte är rätt. Ändå är jag inne på min sida men det står att den är i "Offline mode", och kan inte logga in på hemsidan.

ALLT är rätt, både lösenord och användarnamn men det går fan inte! Skaffade precis premium och därför är det extra frustrerande. Plus att deras jävla kundsupport inte fungerar! Hur ska jag göra?!
Citera
2012-05-13, 03:23
Medlem
jag hade exakt samma problem i onsdagas och jag blev helt vansinnig, provade med allt,, tills jag tillslut gav upp och skickade iväg ett argt medelande till dom, med tillägg att deras support suger.

Jag använder mig utav mina facebook uppgifter när jag är loggar in och denna gången fungerade det inte. Stog bara att lösenordet inte stämde överens.

Dagen efter fick jag svar och dom sa att man kan prova en annan webbläsare eller logga ur från facebook, ligga in på spotify, sen logga in på facebook igen sen ska det fungera. Vilket det gjorde för mig!

Hoppas det hjälpte! om du inte använder facebook uppgifterna vet jag dock inte vad du kan göra :/
Citera
2012-05-13, 10:35
Medlem
woodwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekommafjorton
jag hade exakt samma problem i onsdagas och jag blev helt vansinnig, provade med allt,, tills jag tillslut gav upp och skickade iväg ett argt medelande till dom, med tillägg att deras support suger.

Jag använder mig utav mina facebook uppgifter när jag är loggar in och denna gången fungerade det inte. Stog bara att lösenordet inte stämde överens.

Dagen efter fick jag svar och dom sa att man kan prova en annan webbläsare eller logga ur från facebook, ligga in på spotify, sen logga in på facebook igen sen ska det fungera. Vilket det gjorde för mig!

Hoppas det hjälpte! om du inte använder facebook uppgifterna vet jag dock inte vad du kan göra :/
Jag loggar dessvärre inte in med facebook-uppgifterna, de funkar inte alls. Fan också

Till vilken mail skickade du meddelandet? När jag försökte fick jag att autosvar om att den låg nere för tillfället.
Citera
2012-05-15, 00:52
Medlem
hmm jaa det var när jag försäkte logga in, och då fungerade det ju inte,, då stog det, skriv din mail så skickas ditt lösenord till dig, men då stog det ju bara " Du använder facebook som inloggnings uppgifter bla bla bla...
Och alldeles under det så står det typ "If you still haveing problems with signing in please click here" och då får du upp ett formulär typ där du får beskriva ditt problem

Hoppas det löseer sig!
Citera
2012-11-27, 19:00
Medlem
Pexis avatar
Hade samma problem; att jag inte kunde logga in.
Nu kan jag logga in med det står att jag inte har premium, fastän jag betalt... WHY?
Någon som vet? Blir galen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in