• 5
  • 6
2012-05-15, 17:55
Medlem
mernilios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mernilio
Din genuina oförmåga toppas endast av din brist på förstånd och brist på akademisk stringens.

Sug på den du!

Sagt med all tillbörlig respekt givetvis...

Jag tar tillbaka det. Med en viss känsla av misslyckande.

Just för jag sitter här och tittar på min katt som inte mår så bra. Jag är lite orolig för hennes välbefinnande och då är det onödigt att tramsa kring språkliga spörsmål.

Med det sagt ber jag om ursäkt!
Citera
2012-05-15, 18:21
Medlem
egon2bs avatar
Citat:
... Med det sagt ber jag om ursäkt!
Det är redan glömt. En annan gång är det Egon som trampar över, dock knappast när det gäller att ta bort knappar på tangentbordet.
Citera
2012-05-15, 18:27
Medlem
hrjjs avatar
wooka watt wienerschnitzel wienerbröd

hejdå
Citera
2012-05-15, 22:40
Medlem
mernilios avatar
Citat:
Jag tar tillbaka det. Med en viss känsla av misslyckande.

Just för jag sitter här och tittar på min katt som inte mår så bra. Jag är lite orolig för hennes välbefinnande och då är det onödigt att tramsa kring språkliga spörsmål.

Med det sagt ber jag om ursäkt!

Du får en film med stridsbåt 90. Lova att inte hata mig för det? Det är en båt i absoluta särklass!

http://www.youtube.com/watch?v=jzfqxmHpxfU
Senast redigerad av mernilio 2012-05-15 kl. 22:47.
Citera
2012-05-16, 15:44
Medlem
Citat:
Jag sitter här och stör mig på att folk skriver Edvard Blom med ett dubbel-w.

Det finns klokare männish här än mig, men är inte det bara en kvarleva från våra germanska rötter. Typ wermacht eller dylika nazianstrykna ord.

Nåväl. Dubbel-W:et borde försvinna ur det svenska alfabetet. Jag kan då inte erinra mig något svenskt ord med dubbel-w.

Kan ni?

Why Would We ? de skulle vara dumt då bokstaveb anväbds flitigt i engelskan och engelska låneord blir aölt vanligare.
ta bort w o ersätt med v i låneslangordet WhiteTrash. vhitetrash skulle låta och se helt idiotiskt ut.
puss och kram :-)
Citera
2012-05-16, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga
Why Would We ? de skulle vara dumt då bokstaveb anväbds flitigt i engelskan och engelska låneord blir aölt vanligare.
ta bort w o ersätt med v i låneslangordet WhiteTrash. vhitetrash skulle låta och se helt idiotiskt ut.
puss och kram :-)

Vitt slödder.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här